تقدیر مدیرعامل کانون پرورش فکری از برگزیده جشنواره نقاشی کودک ژاپن

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور از نوجوان برگزیده مازندرانی در جشنواره نقاشی کودک ژاپن، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، چندی پیش از سوی دبیرخانه هفدهمین مسابقه دوسالانه نقاشی کودکان «کاناگاوا» ژاپن؛ عضو کانون پرورش فکری مازندران به عنوان برترین های مسابقه معرفی شد.
 
بر این اساس: "حافظ لامع" عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری جویبار توانست با ارایه اثر نقاشی در این مسابقه بین المللی به عنوان منتخب جشنواره، مورد تقدیر قرار گیرد.
در این دوسالانه نقاشی از بین بیست و شش هزار و 472 اثر ارسالی از 95 کشور جهان، آثار 58 کودک و نوجوان ایرانی عضو مراکز کانون نیز مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت که از این تعداد سه کودک ایرانی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند .
بدین منظور با توجه به ارایه لوح تقدیر و جوایز این مسابقه که از سوی دبیرخانه جشنواره به کانون ارسال شد؛ مدیر عامل کانون پرورش فکری کشورنیز ضمن ابراز خرسندی کسب دیپلم افتخار هفدهمین مسابقه بین المللی دوسالانه نقاشی در کشور ژاپن را به این عضو کانون تبریک گفت و برای این نقاش آرزوی موفقیت نمود.
همچنین از سوی سرپرست اداره کل آفرینش های ادبی و هنری کانون از تلاش های " مریم فانی ساروی" مربی هنری مرکز فرهنگی و هنری جویبار نیز طی لوح سپاس، تقدیر شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران نیز کسب این موفقیت را به این عضو هنرمند کانون پرورش فکری و کارکنان کانون جویبار تبریک گفت و اظهار داشت؛ تلاش ها و راهنمایی های مربیان دلسوز کانون می تواند سهم بزرگی در کشف و هدایت استعداد های نهفته کودکان ونوجوانان عضو داشته باشد.
بر این اساس مرکز فرهنگی و هنری جویبارهمزمان با سالروز ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) طی مراسمی با حضور معاون فرماندار شهرستان جویبار، مدیر مدرسه و معلمان مدرسه ای که حافظ لامع در آن تحصیل دارد و نیز با حضور پدر این برگزیده، لوح تقدیر و جوایز مربوطه را به نمایندگی مدیر عامل کانون و سایر مسوولان به حافظ لامع اهدا  کرد .
 
"حافظ لامع" عضو 13 ساله مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری شهرستان جویبار است که زیر نظر مربی نقاشی اش سیده مریم فانی ساروی فعالیت می نماید .وی توانست دیپلم افتخار و جایزه منتخب این جشنواره را کسب نماید.
گفتنی است، نمایشگاه آثار برگزیده‌ی این مسابقه 10 تیر تا 10 مرداد 94 در شهر یوکوهاما ژاپن برپا شده بود.
مهم‌ترین هدف از برگزاری این مسابقه ترویج روابط فردی بین انسان‌ها و خلاقیت کودکان است تا به آنها در شناخت تفاوت‌های فرهنگی‌شان از طریق آثار هنری کمک کند.
هفدهمین مسابقه دوسالانه نقاشی کودکان «کاناگاوا» برای گروه سنی 4 تا 15 سال از طرف انجمن همکاری‌های برون‌مرزی ژاپن (JOKA) برای سال 2014 برگزارشد.