تجلیل از کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری مازندران

همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) از کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری مازندران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، بمناسبت سالروز میلاد سراسر نور و رحمت امام علی(ع) و روز پدر و همچنین سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، برنامه های مشترک بمنظور تجلیل از همکاران مرد و زن این اداره کل برگزار شد.
حجت الاسلام هاشمی، سخنران این برنامه با بیان فضیلت و ویژگی های حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و نقش محوری این دو بزرگوار  راهنمایی و سعادت بشر، به اهمیت تربیت در اسلام پرداخت.
وی با اشاره به رسالت کانون پرورش فکری در تربیت و هدایت کودکان ونوجوان در مسیر خود سازی و شکوفایی اخلاقی و اجتماعی؛ آموزه های دینی و تربیتی دین اسلام وهمچنین  ویژگی های رفتاری ائمه معصومین(ص) را مهمترین الگوی پیش روی مربیان کانون عنوان کرد.
از دیگر برنامه هایی که در این مراسم برگزار شد می توان به: شعر خوانی فائزه رسکتی از همکاران شاعره این اداره در مدح و ثنای امیر المونین و حضرت زهرا(س)، مولودی خوانی و مداحی، برگزاری مسابقه فرهنگی در بخش آقایان و خانم ها با سوالاتی از نهج البلاغه و ویژگی های حضرت زهرا(س) و اهدای جوایز به 4نفر ازبرگزیدگان، نمایش دو کلیپ در خصوص روز پدر و روز مادر، اهدای هدایا از سوی مدیر کل کانون مازندران به همکاران اداره کل و پذیرایی و همچنین برگزاری نماز جماعت اشاره کرد.