تقدیر از معاون کانون پرورش فکری مازندران

با حضور مسوولان مراکز فرهنگی و هنری و کارکنان ستادی کانون پرورش فکری مازندران؛ آیین تودیع معاون سابق این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، همزمان با برگزاری  گردهمایی مربیان مسوول مراکز فرهنگی و هنری کانون ، از زحمات و خدمات مرتضی نوربخش  معاون این اداره کل تقدیر شد.
قاسم عزیزززاده گرجی با تاکید بر پایان ماموریت مرتضی نوربخش در این اداره کل و با اشاره به اقدامات شایسته وی در طول مدت شش سال معاونت افزود: اقدامات موثری همچون؛ پیگیری راه اندازی مراکز تازه تاسیس، فروش محصولات کانون که در این بخش کانون جزو سه استان برتر کشور شد، پیگیری برگزاری جشنواره ها و فعالیت های برون سازمانی از جمله خدمات صادقانه این عزیز بوده است.
گرجی همچنین در مراسمی که از سوی کارکنان اداره کل نیز به جهت تقدیر از خدمات معاون سابق این کانون برگزار شد اظهار داشت: داشتن دغدغه تلاش در انجام موثر وظیفه یکی از ویژگی های مسوولیت اداری است که تحقق آن نیازمند داشتن نگاه درست به جایگاه شغلی و سازمانی است.
وی با بیان اینکه آقای نوربخش در این خصوص بسیار فعال و متعهد بوده است بیان کرد: همه ما در قبال مسوولیت های محوله تعهد داریم و می بایست تلاش کنیم تا به درستی ایفای نقش نماییم.
مرتضی نوربخش، معاون سابق این اداره کل نیز با تقدیر از مدیر کل کانون و همکاران استان، سال های خدمت خود را در کانون به عنوان دوران تجربه اندوزی عنوان کرد و افزود: دوران حضورم در کانون و همکاری با مدیر کل استان و همه همکاران، بهترین و خاطره انگیز ترین لحظات زندگی ام بود.
نوربخش افزود: فضای کانون، فضای همدلی، یکرنگی و صداقت است که می تواند در تقویت شخصیت انسانی موثر باشد.
گفتنی است در گردهمایی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری از سوی مدیر کل کانون مازندران با اهدای لوح سپاس و هدیه از زحمات و خدمات مرتضی نوربخش تقدیر شد.همچنین در آیینی که از سوی همکاران اداره کل در نماز خانه استان برگزار شد با اهدای هدیه؛ آرزوی سلامتی و توفیق برای وی  مسئلت شد.