کد خبر: 254571
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
برگزاری نشست ستاد اقامه نماز در کانون پرورش فکری مازندران

نشست ستاد اقامه نماز و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکردر کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، جلسه ستاد اقامه نماز و امر به معروف این کانون با موضوع برنامه های اجرایی سال 95 در این اداره کل برگزار شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران، با تاکید بر اهمیت فعالیت های دینی و انقلابی در مراکز کانون، ترویج فرهنگ نماز و تاثیر آن در تکوین شخصیت کودکان ونوجوانان را یکی از ضروریات کار فرهنگی و دینی عنوان کرد.
قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به انتظارات این اداره کل از مراکز در خصوص هویت دینی و انقلابی، افزود: فعالیت های حوزه نماز می تواند در برنامه ریزی مراکز گنجانده شود.
وی گفت: موضوعات دینی همچون نماز؛ نیاز به فرایند تربیتی دارد که در ابتدا می بایست بینش و آگاهی کودکان ونوجوانان و همکاران را نسبت به نماز بالا برد، سپس نگرش مورد نظر ایجاد می شود.
در ادامه این جلسه بررسی فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل مورد بحث قرار گرفت که با نظر اعضای جلسه قرار شد با توجه به اهمیت آموزش و آگاهی بخشی در این مهم؛ نشست های جمعی با حضور کارکنان این اداره کل با موضوعات دینی و اجتماعی صورت پذیرد.
در ابتدای این جلسه دبیر ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکرکانون مازندران به تشریح برنامه های پیش بینی شده سال 95 پرداختند.