گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در جویبار

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در بازید از کانون جویبار خواستار گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این شهرستان شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران مدیر کل این کانون با حضور در مرکز جویبار از برنامه ها و فعالیت های این مرکز بازید کرد.
قاسم عزیز زاده گرجی، با همراهی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، فرماندار شهرستان  جویبار و رییس کمیته امداد این شهرستان ضمن  شرکت در جلسه شورای فرهنگی با کارکنان این مرکز دیدار نمود و به بررسی موادری همچون: فضا سازی مرکز با مشارکت اعضا، بالا بردن سرانه مطالعه مربیان، برنامه ریزی برای استقبال از  اجرای گروه نمایش تریلی سیار و نمایش عروسکی و سمت و سو دادن برنامه معرفی شخصیت با رویکرد معرفی شهدای مدافع حرم برای اعضا پرداخت.
در این بازدید مسوول مرکز با بیان فعالیتهای فرهنگی و هنری همچون؛ تعداد اعضا، میزان امانت کتاب، توضیح در خصوص فعالیت های شاخص اجرایی و معرفی آثار فرهنگی و هنری اعضا به معرفی برنامه های مرکز جویبار پرداخت.
قاسم عزیززاده گرجی، مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در این بازید با تاکید بر گسترش کیفی و کمی برنامه های این مرکز برای ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان ونوجوانان جویباری بر استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها جهت کیفی سازی برنامه های کانون تاکید کرد.
وی  به تشریح اهداف و برنامه های کانون در ارایه خدمات فرهنگی به گروه هدف خود پرداخت که بر این اساس مدیران کانون و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با اشاره بر اهمیت همکاری این دو دستگاه در مسایل فرهنگی، بر گسترش این همکاری تاکید کردند.
تیمور طهماسب پور با بیان اینکه بخشی از مخاطبین هدف کمیته امداد را کودکان ونوجوانان تشکیل می دهند افزود: کانون میتواند نقش مهمی در رشد و تربیت مخاطبینش داشته باشد
بر این اساس مقرر شد تادر نشست مسوول کانون پرورش فکری جویبار با رییس کمیته امداد این شهرستان نسبت به عضویت مددجویان تحت پوشش این کمیته در کانون بحث و بررسی صورت پذیرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در عین حال ضمن معرفی کانون به مدیران مهمان این مرکز با بیان اهمیت کار فرهنگی و تاثیر  فعالیت های کانون در رشد و شکوفایی استعداد های  کودکان ونوجوانان، خواستار حمایت و همراهی بیش از پیش  فرماندار این شهرستان نسبت به حمایت مالی از برنامه های این مرکز شد.
رجبعلی وهابی، فرماندار شهرستان جویبار نیز پس از بازید از فعالیت ها و برنامه های این کانون و قدردانی از تلاش های این مرکز؛ اشتیاق به همکاری صمیمانه خودبا کانون پرورش فکری را اعلام نمود.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران افزود: با توجه به اینکه گروه نمایشی تریلی سیار کانون پرورش فکری کشور که به اجرای نمایش در استان های مختلف می پردازند، تابستان امسال در مازندران حضور خواهند داشت و این فرصتی است تا کودکان جویباری نیز از برنامه های این گروه نمایشی استفاده کنند.
گرجی در ادامه خواستار همراهی و حمایت فرماندار جویبار در جهت حضور این گروه نمایشی در این شهرستان شد.