لازمه موفقیت مراکز، ارتقا سرانه مطالعه در مربیان است

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در بازید از مرکز فرهنگی و هنری سیمرغ گفت: لازمه موفقیت مراکزفرهنگی و هنری کانون، ارتقا سرانه مطالعه در مربیان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در بازید از مرکز فرهنگی هنری سیمرغ ضمن پیگیری مشکلات موجود به ارائه راهنمایی و راه کار جهت رفع موانع و پیشبرد امور محوله پرداخت.
وی ضمن تاکید بر اهمیت تحقق انتظاراتی که از مربیان خواسته شده اظهار داشت: مبنای کار در مراکزکانون؛ کار با کودکان و نوجوانان و تعامل بین مربی و اعضا است .
گرجی با تاکید بر اهمیت تلاش در مراکز افزود:  تلاش بی دریغ و مداوم مربیان جهت رسیدن به این اهداف، لازمه ی کار مراکز می باشد.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در ادامه ضمن اشاره به بالا بردن سطح فعالیت های گروهی، خواستار برنامه ریزی مسوولان مراکز برای مشارکت اعضا در فضاسازی و برنامه های مرکز شد.
این مسوول افزود: جهت ایجاد تنوع و خلاقیت در فعالیت ها، ارتقاء سطح آگاهی مربیان و اعضا، ارتباط موثر و سالم بین مربی و اعضا؛ نیاز به ارتقا سرانه مطالعه مربیان است که در نهایت موجب موفقیت مرکز خواهد شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با فرماندار شهرستان سیمرغ هم دیدار داشت که در خصوص مسائل و مشکلات مرکز فرهنگی و هنری وحضور گروه نمایشی تریلی سیار دراین شهرستان، صحبت کرد.