دیدار اعضای کانون پرورش فکری مازندران با خانواد ه شهدای مدافع حرم

همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، جمعی از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران باخانواده شهدای مدافع حرم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، چندی پیش مازندران در سوگ شهادت 13 تن از سربازان غیور خود در دفاع از حرم حضریت زینب(س) گریست و به غیرت و شجاعت آنان درود گفت.
در همین حال اعضای مراکز فرهنگی و هنری قائمشهر، بابل و سیمرغ با حضور در منازل شهدای مدافع حرم و دیدار با خانواده های آنان، بر همت، شجاعت و دلاور مردی این شهدای بزرگوار درود فرستاند و با آرمان های آنان که ادامه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است؛ بیعت کردند.
در عین حال بمناسبت سوم خرداد از خانواده و فرزندان این شهدا نیز دعوت شد تا در مراسم و برنامه های کانون در این ایام شرکت نمایند.
به همین منظور بمناسبت سوم خرداد کانون پرورش فکری قائمشهر میزبان همسر شهید محمد بلباسی و فرزند شهید دوران دفاع مقدس علی رضا بلباسی و اعضای کانون  و خانواد هایشان بود.
در این برنامه که با خاطره گویی یکی از اعضای  خانواده این شهید همراه بود، برنامه هایی مانند: اجرای  سرود، شعر خوانی، دکلمه، خوشنویسی، قصه گویی و   معرفی کتاب   " تانک آرزوها و گردان قاطرچی ها" با موضوع دفاع مقدس به اجرا درآمد.
قسمت اصلی برنامه  نقاشی روی پارچه با موضوع: صلح و دوستی و آزادی  بود  که اعضای مرکز با همراهی فرزند شهید آنرا انجام دادند.
و اما در کانون پرورش فکری شماره یک بابل نیز اعضای این کانون با حضور در منزل شهید "سید رضا طاهر "  با خانواده این شهید دیدار کردند.
اعضای مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بابل به یاد شهدای مدافع حرم که مظلومانه در منطقه خانطومان سوریه پرکشیدند و معراجی شدند، گل های لاله‌ی ساخت دست خود را تقدیم حضورشان کردند و با این مهربانان در کانون مهربانی عهد بستند تا راهشان و یادشان هرگز فراموش نشود.
 
در همین حال اعضای کتابخانه سیار بند پی غربی بابل نیز با خانواده شهید حسن رجایی فر که در دفاع  از  حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند دیدار داشتند و با قرائت شعر و مداحی یاد این شهید بزرگوار را زنده نگه داشتند.
و اما اعضای کانون پرورش فکری سیمرغ نیز دیدار با جانباز مدافع حرم حاج رمضان گیلکی بیشه دیدار کردند. در این دیدار که نایب رییس شورای شهر سیمرغ هم اعضای کانون را همراهی می کرد؛ اعضای کانون با حضور در منزل این جانباز سرافراز با قرائت شعر،  رشادت و استقامت این مدافعان را مورد تحسین قرار دادند.