دومین نشست نهادهای چهارگانه وابسته به وزارت آموزش و پرورشدر استان مازندران برگزار شد

با حضور نهاد های چهار گانه وابسته به وزارت آموزش و پرورش، دومین نشست تعامل و همکاری مشترک، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، دومین نشست مشترک دستگاه های وابسته به وزارت آموزش و پرورش در استان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش - کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان - نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس و دانشگاه فرهنگیان در  این اداره کل برگزار شد.
این دومین نشستی است که با هدف تعامل و هم افزایی دستگا ه های وابسته به وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.
این جلسه با هدف تعامل بیش از پیش دستگاه حاضر در حالی برگزار شد که معلمان، مربیان و کلیه دانش آموزان؛ مخاطبین اصلی هر یک از دستگاه ها هستند و این اصلی ترین محور  پیوند این چهار داستگاه شده است.
هر یک از اعضای این جلسه با تاکید بر یکپارچگی و تعامل هرچه بیشتر افزودند: حاصل این نشست ها می تواند ثمره خوبی بهمراه داشته باشد و ما را در رسیدن به اهداف عالیه آموزش و پرورش یاری بخشد.
در این جلسه هر یک از مدیران کل حاضر پیرامون این نشست صحبت کردند و مقرر شد:
ظرفیت های هریک از دستگاههای حاضر، شناسایی و احصا شود و حمایت و پشتیبانی از یکدیگر برای برخورداری از اعتبارات استانی صورت پذیرد.
همچنین، تعامل و ارتباط غیررسمی با مدیران، معاونین و کارشناسان دستگاههای تأثیر گذار استان با هدف دریافت راهکارهای مناسب حمایتی در فضای صمیمی ، تأکید برحضور هریک از مدیران در جلسات شورای اداری استانی، شورای معاونین و ... سه دستگاه دیگر محور بحث و گفتگوی مدیران کل  این جلسه بود.
از عمده مصوبات این جلسه نیز می توان به: شناسایی و دعوت از افراد تأثیرگذار حمایتی استان به منظور حضور در جلسات ماهانه این شورا - دعوت از رییس گروه فرهنگی، علمی و آموزشی سازمان برنامه و بودجه استان برای بازدید از مراکز آموزشی ، اردوگاهی و ... دستگاههای منظور - ایجاد دبیرخانه فعالیت های عمرانی برای نهادهای چهارگانه با هدف شناسایی و بهره مندی ظرفیتهای تجهیزاتی و امکاناتی درون و بیرون استان و هماهنگی برای ملاقات با افراد مؤثر کشوری و استانی - تشکیل جلسات کارشناسی درسطح معاونین معرفی شده هریک از دستگاه ها با هدف شناسایی ظرفیت ها وشیوه های بهره مندی از آن  و بررسی و اظهار نظر در خصوص « قرارنامه » پیشنهادی نهادهای چهارگانه وابسته به وزارت آموزش و پرورش در استان مازندران اشاره کرد.
 
گفتنی است: در راستای این جلسه نیز نشست معاونین چهار دستگاه مزیور در این اداره کل برگزار شد و در آن پیرامون؛ معرفی ظرفیت های هر یک از دستگاه ها و تجمیع آن جهت بهره برداری مشترک، اجرای برنامه های مشترک، شناسایی آسیب های اجتماعی و موانع و رفع آن و بیان انتظارات هر یک از دستگاه از هم بحث و تبادل نظر شد.