مسوول کمیته ی کودک ونوجوان ستاد دهه فجر مازندران تعیین شد

<BR> با حکم مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور؛ مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران به عنوان مسوول کمیته ی کودک ونوجوان ستاد دهه فجر مازندران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،  مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور در آستانه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی با صدور احکام مدیران کل استانی کانون را به سمت مسوول کمیته در آن استان‌ها منصوب کرد.
بر این اساس قاسم عزیززاده گرجی مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران به عنوان مسوول کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان مازندران تعیین شد.
در حکم امضا شده مدیر عامل کانون و مسوول کمیته کودک و نوجوان کشور، بر هماهنگی با استاندار و مسوولان استانی و ستاد دهه فجر و در همه احکام، بر توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مطابق با گروه سنی کودک ونوجوان در سطوح بین‌المللی کشوری و استانی تاکید شده است.
مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر کشور در این حکم همچنین خواسته است؛ با عنایت به تبیین سیاست‌های کلان و رویکردهای داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گرفته، برای برگزاری هرچه بهتر مراسم دهه فجر، با شعار «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» اقدام‌های شایسته‌ای به‌عمل آید.
در ابتدای این احکام نیز با بیان این که «انقلاب اسلامی رساترین فریاد تاریخ بشر است که بر اساس بینش عمیق توحیدی و الهام‌گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی شکل گرفته»، از دهه فجر به عنوان فرصتی برای بازخوانی ارزش‌های ماندگار این انقلاب یاد شده است.
در همین حال مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز با تشکیل کمیته کودک ونوجوان و برنامه ریزی برای برگزاری جلسات این کمیته با حضور دستگاه های متولی حوزه کودک ونوجوان از برنامه های مهم و موثر برای انتقال ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل امروز خبر داد.
قاسم عزیززاده گرجی افزود: همزمان با تشکیل اولین جلسه این کمیته برای برنامه ریزی برنامه های دهه فجر حوزه کودک ونوجوان در استان مازندران، مسوولان مراکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان ها طی حکمی به عنوان مسوولان کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجرشهرستان خود منصوب شدند تا با مشارکت و همکاری فرماندران و دستگاه های عضو کمیته بتوانند این ستاد را در شهرستان ها وشهر های مازندران فعال نمایند.
کمیته کودک و نوجوان یکی از کمیته‌های اصلی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است که مسوولیت کشوری آن بر عهده مدیرعامل کانون است و چند سازمان و نهاد فرهنگی، هنری، اجتماعی و گروه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی عضو آن هستند  و در استان ها نیز بر عهده مدیر کل کانون پرورش فکری آن استان است.