اکران فیلم های جشنواره بین المللی پویانمایی در مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: همزمان با دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، فیلم های منتخب این جشنواره درسینما کودک و خانواده کانون مازندران اکران می شود.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی با اعلام این خبر افزود: 650 فیلم ازکودکان ایران و 25 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که 450 فیلم آن به شرکت کنندگان ایرانی و 200 فیلم آن به شرکت کنندگان خارجی از کشورهای اسپانیا‌، اسلونی‌، آفریقای جنوبی، آلمان‌، آمریکا‌، ایتالیا، برزیل‌، بریتانیا‌، تایوان‌، فرانسه‌، فنلاند ،فلسطین‌، قبرس‌، کره‌، لهستان‌، لبنان‌، مالزی‌، مکزیک ،هند، بلژیک‌، سوئد، امارات و آذربایجان اختصاص دارد.
 
وی گفت: اکران فیلم های دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در تهران و 32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شودکه همزمان با این رویداد بین المللی، شاهد اکران منتخب فیلم های پویانمایی جشنواره در سینما کانون این اداره کل نیز خواهیم بود.
 
گرجی اضافه داشت: منتخبی از فیلم های بخش مسابقه ایران و بخش دینی و ارزش های انقلاب اسلامی در روز های 15، 17، 18 و 19 اسفنده ماه جاری در سانس های 30/9- 30/13 و 30/15 به معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه اکران این فیلم به صورت رایگان بوده و برای عموم آزاد است بیان داشت: طی هماهنگی مراکز فرهنگی و هنری با  اعضای خود و خانواد هایشان، از آنان جهت دیدن این فیلم ها دعوت شده است.