توسعه برنامه های کانون پرورش فکری در روستا های فریدونکنار

در راستای توسعه ی طرح اوقات فراغت در روستا های فریدونکنار،جلسه هماهنگی کانون پرورش فکری فریدونکنار با دهیاران این شهرستان برگزار شد.<BR>

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به نقل از کانون فریدونکنار،سید محمد حسینی با اعلام این خبر گفت:غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از اهم تکالیف کانون پرورش فکری است و در این راستا و جهت گسترش عدالت فرهنگی در روستا ها فعالیت های فرهنگی کتابخانه سیار روستایی  فریدونکنار با برنامه های مدون و منظم آماده خدمت رسانی به مخاطبین خود در فصل تابستان می باشد .
وی افزود: به همین جهت  جلسه ای جهت هماهنگی هرچه بیشتر بین کانون پرورش فکری و بخشداران محترم و دهیاران عزیز با موضوع طرح  و بررسی راهکارهای افزایش همکاری فی مابین در مرکز فرهنگی فریدونکنار برگزار گردید .
مسئول کانون پرورش فکری فریدونکنار ضمن اعلام برنامه های پیش روی کانون در روستا به بیان انتظارات متقابل پرداخت .
سید محمد حسینی اظهار داشت : کانون پرورش فکری در روستا های فریدونکنار در قالب کتابخانه سیار روستایی گنجینه ای از کتاب های خوب کودک و نوجوان را با خود برای مخاطبان به ارمغان می آورد .
وی در ادامه تصریح کرد: کانون سیار روستایی سفیر فرهنگ و هنر و ادب در روستا هاست و تعمیم این امر نیازمند همکاری هرچه بیشتر دهیاران و کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری است .