بازدید رئیس اداره محیط زیست چالوس از نمایشگاه آثار اعضاء کانون پرورش فکری دلگشا

همزمان با هفته محیط زیست، رئیس اداره محیط زیست چالوس از نمایشگاه آثار اعضاء کانون پرورش فکری دلگشا دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به نقل از مرکز دلگشا، به مناسبت هفته محیط زیست،ابوالقاسم محمدپور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالوس به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگشا و نمایشگاه آثار اعضاء دیدن کردند.
مقداد آبرنج مسوول کانون دلشگا در اینباره گفت: در این نمایشگاه آثار کاردستی خلاق با درب بطری،آثار  تحقیقی و پژوهش  و نقاشی  با موضوع جلوگیری از آلودگی محیط، نقاشی و معرفی کتب مرتبط با نگهداری از محیط زیست در معرض دید مخاطبین قرار گرفت.
به گفته ی وی، رئیس اداره محیط زیست چالوس، از فعالیت های کانون در زمینه آشنا ساختن کودکان با طبیعت و حفظ محیط زیست استقبال کردند و این فعالیت ها را برای کودکان بسیار مفید دانستند.
مربی مسوول کانون پرورش فکری دلگشا نیز گزارشی از فعالیت های این مرکز و استقبال اعضاء از کانون ارائه کرد.
در این بازدید آقایان شادفر و پاشا به نمایندگی از شهرداری هچیرود و آقایان مهدی رستم پور ، حسن کاظمی راد و خانم شیدا هرسیج از اعضاء گروه رفتگران طبیعت هچیرود نیز حضور داشتند.
همچنین حاضرین از کارگاه هنری مرکز که با موضوع نقاشی با درب بطری بود دیدن کردند. بابایی مربی هنری مرکز نیز درباره این فعالیت توضیحاتی را ارائه کردند. سپس کارشناس محیط زیست درباره این موضوع با اعضاء دقایقی صحبت کردند.
یکی از اعضاء مرکز نیز به خواندن شعری پیرامون جلوگیری از آلودگی محیط پرداخت. در پایان آقای نصیری روابط عمومی محیط زیست دفترچه هایی با عنوان سیمای محیط زیست مازندران در در اختیار اعضاء قرار داد.