پرورش دینی کودکان در کانون توسعه یابد/ کانون پرورش فکری رامسر از برگزیدگان و فعالان خود تقدیر کرد

امام جمعه رامسردر بازید کانون پرورش فکری این شهرستان خواستار توسعه ی فعالیت های دینی و اسلامی برای پرورش دینی کودکان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به نقل از مرکز رامسر، در این مراسم که حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه شهرستان رامسر ،مسئولین فرمانداری و شهرداری، شورای بخش، هلال احمر و اداره کتابخانه های عمومی شرکت داشتند؛از 45 برگزیده فعال این کانون تقدیر شد.
حجه السلام رضایی امام جمعه شهرستان رامسر ضمن حضور در این کانون و آشنایی با فعالیت های این مرکز، با بیان اینکه درس کرامت و بخشش را می توان از امام حسن مجتبی (ع) آموخت گفت: کانون پرورش فکری زمینه های خوبی برای هدایت و پرورش کودکان ونوجوانان ایجاد کرده است.
وی با تاکید بر پرورش دینی در کودکان افزود: پرورش دینی کودکان با شیوه های غیرمستقیم در مراکز کانون می تواند فرهنگ زندگی اسلامی را اشاعه داده و توسعه بخشد.
امام جمعه رامسر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و تاثیر مهمی که کانون می تواند داشته باشد؛ فعالیتهای کانونی باید در تمام شهرستانها گسترش یابد تا کودکان بتوانند مهارت های زندگی را به درستی  بیاموزند.
در ادامه فاطمه نعمتی سارخانلو، مسوول کانون رامسر،  ضمن تقدیر از اعضا و والدین ،همت و پشتوانه مسئولین از برنامه های کودکان را ستود و گفت آنچه در کانون اتفاق می افتد برایند «ما» شدن مسئولین،خانواده ها و مشاورین برای تربیت کودکان سالم و ماندگار است.
در این برنامه چهار نفر از والدین برای نقد انیمیشن کانون و همراهی در نمایش عروسکی و جشنواره رضوی،سه نفر از کارشناسان فرمانداری و شهرداری برای مساعدت در امر تعمیر و تجهیز قدردانی شد.
همچنین  اعضای کانون  در سفره افطاری که خود میزبان آن بوده اند ،از والدین و مسئولین پذیرایی نمودند.
گفتنی است افطار امسال چهارمین مراسمی که اجرای برنامه و گروه تشریفات پذیرایی با مدیریت اعضای پیشکسوت کانونی صورت پذیرفت.