ظرفیت موثر محصولات کانون پرورش فکری در سبد خانواده ها

سرپرست کانون پرورش فکری مازندران در بازید از مرکز عرضه محصولات و سرگرمی های سازنده کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان گفت: محصولات کانون، ظرفیت موثری برای سبد فرهنگی کودکان ونوجوانان وخانواده ها محسوب می شود.<BR>

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد علی یزدان شناس در بازید از سرپرستی مرکز عرضه محصولات و سرگرمی های سازنده کانون در مازندران ضمن حمایت از این مرکز افزود: تولید محصولات کانون، اعم از کتاب، اسباب بازی و سرگرمی های سازنده یک از ظرفیت های موثر کانون پرورش فکری است که می تواند به عنوان یک ابزار تربیتی در خدمت خانواده ها و فرزندان باشد.
وی اظهار داشت: عرضه محصولات کانون و کتاب های آموزشی مراکز کانون زبان یکی از فرصت هایی است که می تواند ضمن کمک مالی به سازمان در جهت معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های کانون نیز مفید باشد.
یزدان شناس تاکید کرد: داشتن برنامه در جهت حمایت از فروش، یک اصل ضروری است و بر این اساس تلاش خواهیم کرد تا با ارتباط با مسوولان ارشد استان و سایر ادارات و دستگاه ها در جهت معرفی این ظرفیت اقدام شود.
سرپرست کانون پرورش فکری مازندران در عین حال بر حضور پر رنگ نمایندگی های عرضه محصولات کانون در مدارس تاکید کرد و خواستار آن شد تا بر اساس ارتباطات با مدیران مدارس این محصولات در آنجا نیز معرفی شوند.
نماینده عرضه محصولات کانون در مازندران هم در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدگاه حمایتی سرپرست کانون مازندران از این مجموعه، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این نمایندگی را ارایه نمود.
نوربخش رضاپوربا تاکید براهمیت شبکه توزیع محصولات کانون در سراسر استان بیان کرد: تلاش های متعددی در جهت جذب نمایندگی داشته ایم و تا کنون 4 نمایندگی فروش در شهرستان: بهشهر، ساری بابل و قائمشهر افتتاح شد و نیز 3 عامل فروش در شهر های ساری، بابل و بهنمیر به ارایه مجصولات کانون می پردازند.
وی افزود: مهمترین گروه هدف ما دانش آموزان هستند و در این خصوص تلاش هایی صورت گرفت تا با حضور پررنگ در مدارس، محصولات و سرگرمی های سازنده کانون  به  دانش آموزان ارایه شود.
وی همچنین به عقد تفاهم نامه با دستگاه های فرهنگی و مرتبط با حوزه کودک اشاره کرد و اظهار کرد: در صورت حمایت کانون پرورش فکری می توان شاهد گسترش شبکه توزیع در استان باشیم.
گفتنی است:در این دیدار از فضای فروشگاهی جدید کانون در مرکز شماره یک ساری نیز بازید شد.