کد خبر: 232317
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
بازدید 5426
خاطره یک روز شاد و به یاد ماندنی با اعضاء مرکز فرهنگی هنری دلیجان 2

اردوی تفریحی و تربیتی اعضاء دخترمرکز فرهنگی هنری شماره 2 دلیجان روز دوشنبه مورخ 28 مرداد را س ساعت 10 صبح به همراه 20نفر از اعضاء دختر و مربیان مرکزبرگزار شد

 اردو یکی از واسطه‌های تربیتی تاثیرگذاری است که فرصت زندگی مستقل به همراه تعامل و همکاری گروهی برای کودکان و نوجوانان فراهم‌ می‌کند و ضمن آموزش مهارت‌های زندگی آن‌ها را با برخی اصول اخلاقی نیز آشنا می‌سازد.
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هر سال هم‌زمان با تعطیلات تابستان و زمان فراغت کودکان ونوجوانان برنامه‌های مختلفی را برای آن‌ها تدارک می‌بیند که در این میان برگزاری اردوها از برنامه‌های جذاب و پرمخاطب است و بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار دارد.به همین منظور   به  منطقه  تفریحی سرچشمه محلات و دهکده پارس رفتیم در ابتدا به همراه اعضاء برای بازی به دهکده بازی رفتیم و اعضاء لحظات شاد و به یاد ماندنی را سپری کردند  برای صرف نهار به سرچشمه رفتیم و اعضاء  بعد ار صرف نهار و نماز با مسابقه  و شعر خوانی  و بازی های مختلف ( طناب کشی . وسطی . نون بیار کباب ببر و ...) در کنار دوستان و مربیان خود خاطره ای زیبا را برای همیشه در ذهن خود ساختند .  در پایان با صرف میوه و بستنی درساعت 7بعدازظهر برنامه اردو خاتمه یافت.