کد خبر: 233820
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
بازدید 1086
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی هنری نراق

روز 31 شهریور مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی هنری نراق با حضور 15 کودک و 5 نوجوان دختر برگزار شد

روز 31 شهریور  مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز نراق با حضور 15 کودک و 5 نوجوان دختر برگزار شد مرکز با نمادهای  مربوطه آذین بندی شد .دراین مراسم مربیان به معرفی  این ایام پرداختند و کتابهایی با موضوع دفاع مقدس چون آی ابراهیم ، هدیه ام آشیانه  ی کبوتر است و نخل و بارا ن  به اعضا معرفی گردید و در معرض دید اعضا قرار گرفت همچنین اعضا کارت پستالهایی با موضوع شهید و شهادت و هفته دفاع مقدس آماده کردند. و تعدادی از اعضا شعر ها و دکلمه هایی که آماده کرده بودند را برای سایر دوستان خود قرائت نمودند.

برگزاری جشن صلح و دوستی در مرکز فرهنگی هنری نراق

به مناسبت 21 سپتامبر مصادف با 30 شهریور ماه روز جهانی  صلح  مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  در شهر نراق با همکاری مرکز فرهنگی هنری نراق  برگزار  شد .

به مناسبت 21 سپتامبر مصادف با 30 شهریور ماه روز جهانی  صلح  مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  در شهر نراق برگزار   شد .شهرداری نراق از سال 1392 به عضویت سازمان بین المللی شهرداران صلح جهانی پیوسته است  که دبیرخانه اصلی آن در شهر هیروشیمای ژاپن مستقر است . شهرداران عضو این سازمان هر سال در روز 21 سپتامبر  مراسم نمادینی با موضوع صلح جهانی برگزار و نتایج فعالیت های خود را برای دبیرخانه اصلی در ژاپن و دبیرخانه تهران  مستقر در موزه صلح تهران ارسال می نمایند در این مراسم پیام رئیس جمهور محترم ، استاندار و مقامات محلی قرائت   و  از  فعالان این عرصه بین المللی و برگزیدگان مسابقات  هنری با موضوع صلح جهانی از جمله نقاشی ، داستان نویسی ، شعر ،وبلاگ نویسی ، عکاسی ، مطبوعات و .....  تقدیر و تشکر بعمل آمد .کانون پرورش فکری مرکز نراق نیز همکاری صمیمانه ای  با شهرداری داشت که به اعضای برگزیده در فعالیت نقاشی و داستان نویسی که با همت مربیان مرکز در این زمینه با اعضا کار شد ه بود جوایزی اهدا گردید همچنین پیامهای صلح و دوستی از زبان کودکان بر کبوتران صلح نوشته شد . و به عنوان نماد صلح و دوستی همراه با بادکنهای رنگارنگ به آسمان فرستاده شد.