کد خبر: 236544
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
بازدید 1194
هفته کتاب در مراکز هندودر ،طرازناهید ،خنجین و خاوه

هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی با برگزاری نمایشگاه سازه های دست ساز و اجرای ویژه برنامه به همین مناسبت این ایام را گرامی داشتند.

 

مرکز فرهنگی هنری خنجین

آثاری که  اعضا در تابستان و از مهر تا 15 آبان ماه در فعالیت کاردستی با دستان پر ذوق و با استعدادشان آفریده بودند را در هفته کتاب و کتابخوانی به نمایش گذاشتیم.در کنارنمایشگاه مسابقه قصه گویی برای اعضاگداشته شد و بسیار استقبال کردند.

مرکز فرهنگی هنری خاوه

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و آشنایی بیشتر اعضا با فرهنگ مطالعه نمایشگاهی از سازه های دست ساز از تاریخ 93/8/24 در مرکز خاوه

برگزار شد.

در هفته کتاب و کتابخوانی آثار اعضا و کتابهای مرتبط به  آنها رابرای اعضا و خانواده ها به نمایش گذاشتیم. اعضا آمدند و سوال کردند و بیشتر آشنا شدند .در این میان خانواده هاهم سری به مازدند و آثار رادیدند و از دیدن کار فرزندانشان لذت بردند. همچنین ،بازدیدهای مکرر مدارس هم کلی مربیان را به سر ذوق آورده بودخداراشکر هفته خوب و پر باری بود

مرکز فرهنگی هنری هندودر

 

به  مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی مر کز فرهنگی هنری هندودر از تاریخ 24 آبان تا 29 آبان نمایشگاه سازه های دست ساز برگزار کرد. این مرکز همه روزه  میزبان تعداد زیادی از دانش اموزان مدارس. اولیاء. مسئولین ادارات بود. نمایشگاه سازه های دست ساز شامل کاردستی و معرفی کتابهای کاردستی با  هدف افزایش سطح امانت ومطالعه کتاب و همچنین تقویت مهارتهای  ذهنی و خلاقیت اعضا بود. دیگر برنامه های اجراشده در این هفته معرفی کتابهای مرکزبا طرحهای زیبا - اجرای مسابقه کاردستی کاغذ وتا - اجرای مسابقه- معرفی کتاب خوانهای برتر ماه واهداء جوایز- نمایش فیلم هر روز یک فیلم با معرفی یک کتاب- اجرای نمایش خلاق کتابهای هر کاری راهی داره و جان شما کجاست- پذیرایی از بازدید کنندگان.  

مرکز فرهنگی هنری طراز ناهید