کد خبر: 237358
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
بازدید 1127
آشنایی با مفاصل بدن در هفته پژوهش

در هفته تحقیق و پژوهش، مربی مرکز فرهنگی هنری نراق پیرامون استخوانها و مفاصل و ترمیم استخوان و بافت استخوانی برای اعضاء توضیح دادند همچنین کتاب استخوانها و دنیای شگفت انگیز بدن ما، قسمت مفصل را برای اعضاء شرح دادند همچنین پروژه علمی آناتومی و اسکلت سازی و مفصل سازی کانون که سازه علمی و قابل حرکتی بود به اعضاء داده شد تا اعضاء با درست کردن اتصالات، سازه ای از مفاصل را داشته باشند و با 269 استخوان بدن آشنا شوند

همچنین با خلاقیت مربی به روی بدن اعضاء به صورت خلاق، قطعات قرار داده شد تا اعضاءبا جایگاه و ساختار و کار مفاصل آشنایی پیدا کنند .همچنین سازه پازل که توسط خود اعضاء طراحی شده بود توسط اعضاء به هم ریخته و ساخته شد این پازل از آثار هنری خود اعضاء بود که کشیده بودند و به صورت پازل برش خورده بود .

در ادامه اعضاء با سازه هایی غیر از مفاصل هم اشنا شدند سازه های دستی اعضاء ،سازه با چوب و از نمایشگاه سازه های دست ساز دیدن کردند همچنین با کتاب سازه ها آشنا شدند و خانم قجری سازه ها و مفاصل و اتصالات را برای اعضاء شرح دادند.

هدف این تحقیق و پژوهش آشنایی مخاطبان با سازه های اصلی مفصلها که سازه هایی خدادادی اند بود همچنین آشنایی مخاطب و تحقیق پیرامون خود و طبیعت و بدن خود و کتابهای سازه دار و..بود .

روز دوم هفته تحقیق و پژوهش مربی مرکز برای اعضاء، تحقیق و پژوهش با موضوع مرجانها و اسفنجها و رده های مرجانی و بند پایان و مهره داران و بی مهرگان و ....را گذاشت.

مربی در باره رده مرجانهای دریایی نظیر مرجانهای صدفی و آهکی و شیشه ای و.. شرح داد همچنین  مربی برای اعضاء، ساخت  نشریه دیواری با موضوع مهره داران و بی مهرگان را گذاشت همچنین در رده بند پایان نظیر عنکبوت و عقرب و مورچه و...و بی مهرگان نظیر کرم و مار و.. تحقیق کردیم همچنین در روز دیگری از هفته تحقیق و پژوهش،  رده دم نوشهای گیاهی و خواص آن را بررسی کردیم دم نوشهایی نظیر دم نوش عسل و دم نوش گزنه و دم نوش آویشن و دم نوش اکلیل کوهی و.. را بررسی کردیم و به خواص آن پرداختیم.