کد خبر: 244428
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
بازدید 2148
هرگز نشه فراموش .....

آموزش مراحل تولید برق و صرفه جویی در مصرف آن با تهیه برچسب انرژی!در مراکز فرهنگی هنری شماره دو و سه اراک با همکاری شرکت توزیع برق استان و موسسه کیمیای سبز انجام شد.

اجرای این برنامه در مرکز فرهنگی هنری شماره دو اراک  با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان و موسسه کیمیای سبز صورت گرفت.در این برنامه که با هدف صرفه جویی در مصرف برق بود مراحل تولید و توزیع برق برای اعضا و با پرسش و پاسخ توضیح داده شد سپس با استفاده از کاغذ رنگی اعضا "برچسب های انرژی"تهیه کردند و با اساس کار این برچسب آشنا شدند در خلال برنامه هرکدام بابابرقی می شدندو نکاتی در باب صرفه جویی بیان می کردند.همچنین یک شعر زیبا در ارتباط با نحوه درست مصرف برق شعرخوانی کردند. هم چنین در مرکز فرهنگی هنری شماره سه اراک برنامه با- صرفه جویی یعنی چه ؟توزیع برق چیست ؟ برق چگونه و کجا تولید می شود ؟وسایل پر مصرف چه وسایلی هستند و ساعات اوج مصرف چه ساعاتی هستند ؟  برچسب انرژی چیست ؟

 و.....  اینها پرسشهایی بود که اعضای مرکز فرهنگی هنری   شماره  3 اراک  دراین  برنامه آموزشی  که برگزار شد به آنها پاسخ دادند. این برنامه در روزهای  5 و 6  مرداد  94  برای اعضا دختر و پسر در مرکز اجرا و مورد استقبال اعضا قرار گرفت.