کد خبر: 254725
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
بازدید 2594
بزرگداشت روز معلم در مرکز فرهنگی هنری شماره یک دلیجان و شازند

روز پنجشنبه نهم اردیبهشت 1395 مرک فرهنگی هنری شماره یک دلیجان به مناسبت بزرگداشت روزمعلم میزبان جمعی از معلمان و اعضا ی مرکز بود .

این برنامه به پاس قدرانی از زحمات  معلمان و مربیان تدارک دیده شده بود .قبل از اجرای برنامه اعضایکانون  کارت پستال های  زیبایی جهت هدیه به معلمان و مربیان مرکز تهیه کردندو همچنین با راهنمایی مربی ادبی دلنوشته هایی در رابطه با مقام معلم برایاجرا در این برنامه نوشتند . در این روز قشنگ برنامه با تلاوت آیاتی از قرانمجیدآغاز شد و در شروع  شعر زیبا یی توسط یکی از اعضا به معلمان تقدیم شد .در ادامه دلنوشته های اعضا نیز خوانده شد  وفعالیتهای کانون توسطمربی هنری معرفی شد و در راستای این توضیحات فیلم انیمیشنی پخش شد .در بین برنامه از چند تن از معلمان دعوت کردیم تا خاطراتی شیرین  از دورانتدریسخود را بیان کنند.  در انتهای برنامه مسابقه جذاب جمله سازی بین معلمان بااجرای اعضا انجام شد و در پایان هم با اهدا جوایزی از معلمان تقدیر و تشکرکردیم و همچنین به پاس تقدیر از مربیان مرکز حجازی مسئول مرکز شمارهیک دلیجان هدایایی را به مربیان مرکز و همچنین مربی سیار روستائیدلیجان و خدمات مرکز تقدیم شد.
بزرگداشت مقام معلم در مرکزفرهنگی هنری شازند

به همین مناسبت مرکزفرهنگی هنری  شازند با حضور تعداد ۳۲نفر از دانش اموزان مدرسه شهید کریمی برنامه های .معرفی شخصیت شهید مطهری،معرفی هفته معلم،شعر خوانی،نوشتن متن ادبی اگر معلم بودم..... اجرا شد ودر پایان به معلم کلاس ومدیرمدرسه به عنوان یاد بود کارت تبریک اهدا شد