دیدار مدیر کل کانون استان مرکزی با فرماندار و شهردار شهرستان خمین

روز دوشنبه سیزدهم دی ماه 1395 جهانبخش قنبری مدیر کل کانون با سید مهدی ساداتی فرماندار خمین و حسین پاکزاد شهردار خمین در خصوص پیگیری مشگلات مراکز فرهنگی هنری خمین دیدار کرد.

جهانبخش قنبری روز دوشنبه درنشست با فرماندارخمین گفت :در این استان 49 مرکز فرهنگی هنری  فعال دارد که 44 مرکز ثابت دو مرکز سیار روستایی و 3 مرکز هم به صورت پستی فعالیت می کند.
وی اظهارکرد: آموزش فرهنگی و اجتماعی کودکان ازاهمیت ویژه ای برخورداراست و کانون پرورش فکری با اقدامات تاثیرگذار و هدفمند این مهم را در دستور کار خود قرار دارد.
وی بیان کرد: آموزش و توجه به رشد فرهنگی و اجتماعی کودکان بد سرپرست کودکان مددجوی بهزیستی و کودکان کار نیز از جمله جامعه هدف  کانون است.
قنبری افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان 40 فعالیت متنوع و مختلف درحوزه فرهنگی، هنری،ادبی، دینی، ارائه می دهد.
وی گفت: برنامه اوقات فراغت ، قصه گویی، شعرخوانی برنامه های هنری در قالب نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، معرفی شخصیت های تاریخی، دینی، نقد فیلم و کاردستی از جمله فعالیت های کانون می باشد.
وی به جشنواره برنامه های بومی و محلی در سطح استان هم اشاره کرد و گفت: آشنایی کودکان با برنامه های محلی مناطق مختلف و معرفی تاریخ و فرهنگ نهفته درآنها ازاهداف این جشنواره به شمارمی رود که در اسفند ماه امسال برگزارخواهد شد.
فرماندار خمین دراین نشست گفت: توجه به نسل های آینده و آموزش و آگاهی کودکان در قالب فعالیت های فرهنگی هنری برای ورود به عرصه اجتماع و دشمن شناسی و مقابله با جنگ نرم دشمن ازاهمیت ویژه ای برخورداراست سید مهدی ساداتی افزود: محقق شدن این مسئولیت بزرگ و انقلابی در گرو همکاری و همفکری همه دستگاه های اجرایی است و ضمن تشکر ازتلاش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه در اربطه با حل مشگل زمین مرکز فرهنگی هنری شماره یک خمین قول مساعد داد و تاکید کرد که در اسرع وقت نسبت به واگذاری زمین مورد نظر کانون ازطرف شهردادری اقدام شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با  44 مرکز ثابت 2مرکز سیار روستایی و 3 مرکز پستیدر خدمت کودکان و نوجوانان این استان می باشد.