کد خبر: 269466
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
بازدید 1122
حضور کانون استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس

اعضا، مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، جهانبخش قنبری، مدیر کل کانون استان ضمن گرامیداشت این مناسبت و دعوت همه مردم در راهپیمایی روز قدس بیان نمودند که شناساندن ضرورت و اهمیت توجه به وقایع مهم تاریخی و اجتماعی به کودکان و نوجوانان از رسالت‌هایی است که کانون دنبال می‌کند.
وی افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اعضا به همراه مربیان و کارکنان کانون استان به این مهم به عنوان یک وظیفه توجه داشته و در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند.
قنبری همچنین از اجرای فعالیت‌های ویژه در هفته جاری به مناسبت روز قدس در مراکز کانون استان خبر داد و گفت: در مراکز فرهنگی هنری نیز در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی به این روز پرداخته شده اس و اعضا با فعالیت‌هایی از قبیل معرفی کتاب، معرفی وقایع، معرفی سرزمین، کاردستی و نقاشی به استقبال این روز رفته‌اند.
قنبری افزود: کارگاه ساخت ماکت بیت‌المقدس با هدف آشنایی تعضا با این سرزمین، کارگاه سفال، نمایشگاه عکس و ساخت طرح‌های دیواری با موضوع قدس از دیگر فعالیت‌هایی است که به مناسبت این روز در مراکز کانون استان اجرا شده است.
ویژه‌برنامه‌ها و فعالیت‌های روز جهانی قدس همه‌ساله هم زمان با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در کانون‌های استان اجرا می‌شود.