کد خبر: 228279
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
جشن بانوی آب و آینه در مرکز جاسک

مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه (س) ، ضمن برگزاری جشن میلاد از مربیان فرهنگی هنری و ادبی تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س ) مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک طی برگزاری جشنی از مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مرکزجاسک تقدیر کرد.
الهام اشرافی جاسکی مسئول مرکزجاسک در جمع اعضاء کانون ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) با اشاره به شخصیت بانوی جلیل القدر ، ایشان را برای حیا ت طیبه و زیبای همه‌ی انسان‌ها، الگوی تمام عیار دانست و افزود: این بانوی معصومه سر منشاء تمام نیکی‌ها و کوثر هدایت و رستگاری است. و همه‌ی ما باید از زندگی این بزرگوار درس بگیریم.
اشرافی ضمن گرامیداشت این روز، به نقش زنان در عرصه های مختلف فرهنگی اسلامی در جامعه‌ی ایرانی اسلامی اشاره کرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای دام ظله العالی به مهمترین نقش زنان که همان نقش مادری است اشاره نمود.
مسئول مرکز جاسک یاد آور شد که زن ضمن آنکه درمحیط خانه مادرنمونه برای فرزندان است باید با حفظ شان و منزلت خویش و با تاسی از قرآن و عترت ، در عرصه کار و تلاش درجامعه نیز موثر باشد.
معرفی کتاب " دختر آسمانی، فاطمه الگوی حیات زیبا، زندگینامه حضرت زهرا(س)" و همچنین معرفی شخصیت، مسابقه ، برگزاری کلاس های هنری( سفال) و کارگاه ادبی با موضوع " دست نوشته‌های خلاق " از جمله فعالیت‌هایی بود که به همین مناسبت در مرکز جاسک برگزارشد.
الهام اشرافی جاسکی در خصوص اجرای کارگاه‌ها گفت: هدف از اجرای این کارگاه ها، این بود که اعضاء کاردستی و دلنوشته‌های خود را به عنوان هدیه به مادران خود تقدیم کنند.

در پایان اشرافی جاسکی از مربیان فرهنگی و هنری خود با عنوان مربیان نمونه و مادران موفق با یک جلد کلام ا.. مجید ،اهدا لوح تقدیر و کمک هزینه سفر به مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تقدیر کرد.