کد خبر: 228282
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
بازدید 1144
یک آسمان مهربانی در دستان پر مهر مادران بستک

برگزاری جشن روز مادر با حضور اعضاء و مادران آنها در مرکز بستک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن جشن یک آسمان مهربانی با حضور اعضاء و مادرانشان در مرکز بستک برگزار شد.
زهرا رحمانی مسئول مرکزبستک ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س ) و روز زن ، با برشمرن صفات و ویژگی های حضرت زهرا این روز را به همه تبریک گفت .
در این مراسم مدرس حوزه امهانی میری ، مدرس حوزه علمیه حضور داشتند .
امهانی میری با بیان ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه (س)، این بانوی بزرگوار را الگوی یک انسان کامل نامید و افزود: این بانوی بزگواربه عنوان الگو برای همه‌ی زنان و همچنین انسان‌ها می باشد، که همه باید از این بانوی نمونه الگو بگیرند.
زهرا رحمانی مسئول مرکز بستک هدف از برگزاری این جشن را برقراری ایجاد فضای صمیمی بین اعضاء و مادران عنوان نمود و گفت: حضور مادران اعضاء در کنار دخترانشان در این جشن با هدف آشنا شدن والدین اعضا ء با فعالیت‌های کانون و تعامل و مشارکت در کارها و فعالیت‌ها می باشد.
اجرای تلاوت سوره کوثر، سرود مهرمادر و نمایش باید به مادرم غذا بدهم از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط اعضاء دختر مرکز  اجرا شد.
همچنین راحله حاجی نباء مقاله ای در وصف مادر خواند. قصه گویی " یک مشت خردل" نیز توسط زهرا رحمانی اجرا شد.
در ادامه مسابقه جذاب " دخترم چی دوست دارد" بین اعضاء و مادرانشان توسط فاطمه رشید مربی فرهنگی مرکز اجرا ودر پایان به گروهی که کمترین اختلاف نظر بین مادر و دختران وجود داشت جوایزی اهداء شد.
در پایان این مراسم اعضاء هدایای خود را به مادرانشان تقدیم کردند.