کد خبر: 232283
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
هم‌سو شدن فعالیت‌های فرهنگی کانون و آموزش و پرورش

در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل کانون و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد برضرورت و اهمیت همکاری سازمانهای فرهنگی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ، در نشستی صمیمی که صبح سه‌شنبه 28 مرداد  با حضور ناهید سلیمانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ، احمد مهرانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، مهدیه سراجی کارشناس فرهنگی آموزش و پرورش و روابط عمومی کانون پرورشی در دفتر مدیر کل کانون استان برگزارشد بر ضرورت و لزوم همکاری این دو سازمان با یکدیگر تاکید شد.
ناهید سلیمانی مدیر کل کانون پرروش فکری کودکان ونوجوانان ضمن تشکر از حسن نظر معاونت پرورشی در خصوص تعامل و همکاری مشترک بین کانون و آموزش و پرورش اظهار کرد : با توجه به هدف مشترک کانون و آموزش و پرورش ضروری است هر دو سازمان فعالیت‌هایشان هم‌سو کنند.
مدیرکل کانون آمادگی خود را برای برگزاری برنامه‌های مشترک بین کانون و آموزش و پرورش اعلام کردو افزود: ایجاد ارتباط ، مشارکت وهمراهی در فعالیت‌ها به هر چه بهتر برگزارشدن فعالیت‌ها کمک خواهد کرد.
دراین جلسه احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تشکر از مدیر کل کانون به خاطر توجه و همکاری ، درخواست تفاهم نامه‌ی مشترکی را بین کانون و آموزش و پرورش داشت و افزود: از طریق تفاهم نامه مشترک و همکاری ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش و کانون شناسایی می‌شود که با تعامل و برنامه‌ریزی میتوانیم برنامه‌ها را در سطح وسیع و با کیفیت بهتر اجرا کنیم.
وی از مدیر کل کانون خواست کلاس‌های آموزش قصه‌گویی ویژه معلمان توسط کارشناسان کانون برگزار شود تا معلمان بتوانند از این ابزار فرهنگی برای آموزش کودکان مدد گیرند.
شایان ذکر است به زودی جلسات مشترکی بین کارشناسان کانون وکارشناسان معاونت پرورشی آموزش و پرورش برگزار می‌شود و در جلسه مذکور نحوه اجرای همکاری بین این دو سازمان بررسی خواهدشد.