نخستین جلسه برنامه ریزی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر

در این نشست که با حضور مدیرکل کانون، معاونت، مسئول حراست ، کارشناسان فرهنگی هنری و ادبی و روابط عمومی کانون استان برگزار شد پیشنهاد‌هایی برای اجراء برنامه های شاد و جذاب در سطح مراکزاستان مطرح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون استان هرمزگان در اولین جلسه برنامه‌ریزی دهه فجر گفت: دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان با ارزش‌ترین و زیباترین مشارکت مردمی در به ثمر رساندن اهداف اسلامی شناخته شده است و امسال در  سی وششمین بهار انقلاب اسلامی یاد و خاطره امام راحل و شهداء را گرامی خواهیم داشت.
وی افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی وظیفه داریم به منظور آشنا سازی کودکان ونوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه حضور پر شکوه آن‌ها را در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کنیم.
مدیر کل کانون استان همچنین خواستار حضور و مشارکت بیشتر نوجوانان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب شد.
درادامه خلیل مسیحی معاون فرهنگی و جانشین کمیته دهه فجر،  تشویق و ترغیب کودکان ونوجوانان و ایجاد انگیزه جهت مشارکت در برنامه‌های دهه فجر را از وظایف مهم مربیان دانست و افزود: در این جشن باید از فعالیت‌های جذاب و مورد علاقه کودکان ونوجوانان بهره ببریم و با ایجاد فضای مناسب وشاد آن‌ها را با آرمان‌ها و خدمات انقلاب اسلامی آشنا سازیم.
در این جلسه شهرزاد زارعی به عنوان دبیر کمیته دهه فجر با اعلام روزشمار  سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از راهبردهای مراسم دهه فجر را قرائت کرد و از کارشناسان فرهنگی ، هنری وادبی خواست برنامه‌های خود را مطابق با روزشمار مذکور اعلام نمایند.
در ادامه دبیر کمیته کودک ونوجوان دهه فجر  گزارشی از مصوبات جلسه دهه فجر و دستور جلسات را ارائه کرد.
دراین جلسه همچنین کارشناسان کانون برنامه‌های پیشنهادی خود را تشریح کردند و مقرر گردید در جلسات کارشناسی جدول برنامه‌های سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی تنظیم و به صورت شیوه نامه به مراکز استان اعلام شود.
در پایان مدیر کل کانون استان ضمن یادآوری اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از اعضاء کمیته خواست با مشارکت و تعامل بیشتر با مدارس، برای اجرای برنامه های شاد ویژه دانش آموزان برنامه ریزی نمایند.