کد خبر: 238760
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
بازدید 1811
ویژه برنامه من عاشق محمدم درمرکز ابوموسی

ویژه برنامه من عاشق محمدم در پی اهانت روزنامه فرانسوی و جهت نشان دادن عشق ودوستی اعضا مرکز ابوموسی به پیامبر مهربانی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، در پی اهانت رونامه فرانسوی " شارلی ابدو" ویژه برنامه‌ی من " عاشق محمدم" جهت نشان دادن عشق ودوستی با پیامبر گرامی اسلام در مرکز ابوموسی برگزارشد.
اعظم کیانی مسوول مرکز ابوموسی ضمن بیان اتفاق اخیر در خصوص توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم ( ص) با اعضا صحبت کرد و گفت : هیچ کس نباید به بهانه‌ی آزادی بیان به اعتقادات و باورهای ادیان دیگران توهین کند.
وی افزود: پیامبر ما پیامبر مهر و مهربانی است و رسول گرامی اسلامی نیز هیچ دینی را رد نکرد بلکه دین اسلام کامل کننده‌ی همه ادیان بود.
کیانی هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی اعضا با رویدادها واتفاق‌های جهان دانست و گفت: ما به عنوان مربی مسوولیم که باآگاهی دادن به اعضا راه درست را به کودک ونوجوان نشان دهیم و آن‌ها را با وقایع آشنا کنیم.
 
دراین برنامه اعضا با شرکت درکارگاه کاردستی نام مبارک حضرت محمد (ص) را با مقوای جاگورتا بر روی صفحات شطرنجی حک کردند.
در ادامه اعضای ادبی جملات زیبایی را در وصف پیامبر گرامی اسلام نوشتند.
همچنین به همین مناسبت پانلی که حاوی معرفی کتاب " یک باغ لبخند " بود در معرض دید اعضا قرار گرفت .
در این برنامه اعضا با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فرانسه و مرگ بر اسراییل نفرت خود را از توهین و اهانت به حضرت محمد(ص) بیان کردند.
در پایان نیز  با فرستادن سلام و صلوات بر محمد و آل محمد عطر محمدی مرکز عطرآگین شد.