شخصیت‌های محبوب کتاب‌های داستان روی صحنه رفت

اعضای مرکز شماره 4 بندرعباس شخصیتهای دوست داشتنی کتابهای داستان را روی صحنه‌ی نمایش بردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان؛ اعضای کتاب‌خوان مرکز شماره 4 بندرعباس در آخرین مرحله از  طرح توسعه کتاب‌خوانی،  شخصیت‌های داستانی را روی صحنه نمایش بردند.
فرحناز شهنوازی مسوول مرکز شماره 4 بندرعباس گفت: این طرح در سه مرحله و طی چندماه انجام شد که در این مدت اعضا با شرکت در  کارگاه‌های مختلف فرهنگی،هنری وادبی به صورت گام به گام در طرح توسعه کتاب‌خوانی شرکت کردند.
 وی افزود: در مرحله اول اعضا با شرکت در کارگاه‌های  هنری شخصیت‌های کتاب‌های داستان مورد علاقه‌اشان را  شناسایی و به صورت کارگروهی ماسک‌های این شخصیت‌های داستانی را با کمک مربی هنری آماده کردند، سپس با شرکت در کلاس‌های ادبی متن‌های نمایشی خود را  با راهنمایی مربی ادبی نوشتند.
شهنوازی تصریح کرد : اعضا پس از نوشتن متن‌های نمایشی ، با تمرین و کارگروهی نمایش‌های خود را اجرا کردند.
شهنوازی هدف از برگزاری این طرح به صورت چندمرحله را استمرار حضور و بهره بردن اعضا از دیگر فعالیت‌های هنری وادبی دانست و گفت: این طرح طی چند ماه تحت ‌عناونی مختلف " نردبان دانایی" و کارگاه‌های خلاق ادبی وهنری در مرکز شماره 4 بندرعباس برگزارشده است.
به عقیده شهنوازی هر فعالیت فرهنگی هنری و یا ادبی که بتواند اعضا را به مطالعه علاقه‌مند کند را می توان  جز فعالیت‌های کتاب محور در نظر گرفت.
 گفتنی است مربیان فرهنگی ، هنری و ادبی این مرکز پس از ارزیابی آثار با اهدای جوایز در بخش‌های مختلف " فرهنگی ، هنری وادبی "  به برگزیدگان این طرح جوایزی را اهدا کردند.
 این طرح از مهر ماه سال جاری با حضور اعضای  مرکز شماره 4 آغاز شد و در مرحله پایانی با اجرای  نمایش‌های شخصیت‌های داستانی  دراسفند ماه به کار خود پایان داد.