کد خبر: 240353
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
بازدید 1642
برگزاری جشن پایانی کلاس پژوهش برای کودکان

برداشت محصول ارگانیک از باغچه پژوهش کانون شماره 3 بندرعباس همراه با صرف صبحانه پایانی به یاد ماندنی برای شرکت کنندگان کلاس تحقیق برای کودکان به جا گذاشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،  اعضا کودک پژوهشگر کانون شماره 3 بندرعباس پایان کلاس"تحقیق " خود را جشن گرفتند .
طاهره مسافری کارشناس آموزش و پژوهش استان در این رابطه اعلام داشت :چگونگی ترغیب کودکان به انجام فعالیت های تحقیقی طرح اقدام پژوهی با بهره گیری از فعالیت های جذاب فرهنگی به مدت چهارماه در مرکز شماره 3 بندرعباس برگزار شد .
وی هدف از اجرای این طرح را ارایه الگویی ساده، جذاب و کم هزینه جهت اجرای فعالیت تحقیق و پژوهش در مراکز کانون استان دانست و افزود: این طرح پژوهشی با مشارکت واحد آموزش و پژوهش  کانون استان و مرکز شماره 3 بندرعباس  انجام شد .
به گفته طاهره مسافری تختی قرار است شیوه نامه ای به منظور انجام فعالیت تحقیقی ویژه اعضا کودک تدوین و به عنوان الگویی جهت اجرای این فعالیت به مراکز استان ارسال گردد .
وی همچنین اعلام داشت:  با توجه به استقبال اعضا و درخواست والدین ادامه این کلاس از  اردیبهشت ماه 94 در این مرکز برگزار می شود .
در پایان این کلاس اعضا پس از برداشت سبزی هایی که خود در حیاط مرکز کاشته بودند در کنار یکدیگر نان و پنیر و سبزی خوردند تا پایانی به یاد ماندنی برای کلاس پژوهش باشد .
این طرح گروهی از مهرماه سال جاری توسط طاهره مسافری کارشناس آموزش و پژوهش و فاطمه غفاری ناظر نهاد پژوهشی استان و مسول مرکز شماره 3 با حضور تعدادی از دختران گروه سنی "ج" به مدت چهار ماه برگزار شد که در این کلاس اعضا با شیوه های ساده یک پژوهش آشنا شدند.