برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی  هنری در مراکز کانون استان

هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه ( س) و هفته زن مراکز کانون استان هرمزگان با برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری این ایام را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مراکز فرهنگی هنری استان با برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی ، هنری و با محوریت مقام حضرت فاطمه ( س) و بزرگداشت مقام زن این ایام را گرامی داشتند.
 
برگزاری کارگاه آموزشی در میناب
 
به گزارش رسیده از مرکز میناب کارگاه آشنایی با شخصیت آسمانی حضرت زهرا ( س)باحضور حجت الاسلام والمسلمین قنبر سلامتی  برای اعضای فعال دختر و پسر این مرکز برگزارشد.
 دراین کارگاه یک ساعته اعضا با صفات وسیره عملی زندگی حضرت فاطمه ( س) آشنا شدند.
 
برگزاری جشن میلاد با همکاری ارشاد اسلامی در حاجی آباد
 
مربیان و اعضای مرکز فرهنگی وهنری حاجی آباد با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جشنی را به مناسبت این ایام در سالن آمفی تئاتر شهر حاجی آباد برگزارکردند.
دراین جشن مادران ودختران اعضای مرکز حاجی آباد حضور داشتند.
اجرای سرود توسط اعضای مرکز، موسیقی، شعرخوانی، نوشتن متن ادبی ، مسابقه‌های مختلف فرهنگی ازجمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.
در پایان این جشن به برگزیدگان مسابقه‌ی پرسش و پاسخ پیرامون زندگی حضرت زهرا ( س ) جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
 
 برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع "مادر من" در مرکز بندرلنگه
 
خبرهای رسیده از مرکز بندرلنگه حاکی از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری از جمله برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع " مادر من" بود که اعضا مادران خود را به تصویر کشیدند.
معرفی شخصیت حضرت فاطمه( س) در این ایام، اجرای مسابقه ادبی " مادر مهربانم" ، قصه گویی درباره زندگی حضرت زهرا ( س) از فعالیت‌های انجام شده مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه در این ایام بود.