نقد و بررسی آثار نقاشی اعضا در سال 93

جلسه نقد وبررسی آثار نقاشی اعضای کانون در سال 93 با حضور معصومه فاضلی مقدم کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های هنری کارشناس هنری و مربیان هنری استان هرمزگان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، جلسه نقد و بررسی آثار نقاشی اعضای کانون در سال 1393 با حضورکارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های هنری در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس برگزارشد.
در ابتدای این جلسه ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون استان، ضمن تقدیر از حضور کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های هنری در استان، خواستار تعامل بیشتر کارشناسان در ستاد ودفتر استان شد و اظهار امیدواری کرد با توجه به راهنمایی‌های مستمر کارشناسان مدیریت آفرینش بیش ازپیش شاهد رشد وتعالی مربیان استان باشیم.
در این جلسه فاضلی مقدم در خصوص چگونگی داشتن یک کارگاه خوب صحبت کرد و گفت: یک کارگاه خوب کارگاهی است که به صورت مستمربرگزارشود و فرایند محور باشد.
چگونگی انتخاب موضوع مناسب باتوجه به سنت‌ها ، قومیت و فرهنگ خاص برای هر گروه سنی ، ارتباط گیری و جذب عضوو...از دیگر مواردی بود که کارشناس هنری مدیریت آفرینش به توضیح مشروح آن پرداخت.
سارا پاکدامن کارشناس هنری استان هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی بیشتر مربیان با شیوه‌های برگزاری کارگاه‌های نقاشی دانست وافزود: کارگاه آموزشی نقد آثار نقاشی اعضا به منظور آشنایی مربیان با نکات مهم درآموزش نقاشی برگزارشد که دراین جلسه مربیان با چگونگی انتخاب موضوع برای گروه‌های سنی مختلف و شیوه‌های نقد آشنا شدند.
جلسه نقد وبررسی آثار نقاشی اعضای کانون در سال 93 روز چهارشنبه 2 اردیبهشت با حضور معصومه فاضلی مقدم کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های هنری در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس برگزارشد.