کد خبر: 249723
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
حضور نویسنده کتاب علوم راهنمایی درقرآن درکانون بستک

به مناسبت هفته‌ی کتاب ویژه برنامه یار مهربان با حضور فرزانه کریم نیا نویسنده “کتاب علوم راهنمایی در قرآن “ در مرکز بستک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، اعضای بستک میزبان فرزانه کریم نیا نویسنده کتاب " علوم راهنمایی در قرآن " بودند.
کریم نیا دراین نشست ، اعضا را به مطالعه ی کتاب و عادت به این امر تشویق کرد، وی قرآن کتاب آسمانی و معجزه نبی اکرم (ص) را بهترین کتاب زندگی انسان دانست و از اعضا خواست برای درک بهتر مفاهیم قرآنی همیشه قرآن را همراه با معنی تلاوت کنند .
کریم نیا در مورد نوشتن کتاب ، مراحل چاپ کتاب را به صورت داستانی زیبا و رسا برای اعضا توضیح داد همچنین به سوالات اعضا در این خصوص با صبوری پاسخ داد. 
 در بخش دوم این  برنامه از109 جلد کتاب‌های تازه وارد انتشارکانون در جمع اعضا رونمایی شد و اعضا از کتاب‌های تازه مخصوصا دو زبانه استقبال کردند.
 در پایان برنامه از نویسنده کتاب تقدیر شد و ایشان نیز سه جلد از کتابهای خود را به کانون اهدا نمودند.
لازم به ذکر است مهمان ویژه این برنامه فرزانه کریم نیا دارای مدرک لیسانس علوم تجربی و لیسانس علوم دینی نویسنده کتاب سه جلدی «علوم راهنمایی در قرآن » که برنده چهاردهمین دوره ی کتاب فصل شده است .