کد خبر: 254743
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
بازدید 3683
بازدید کارکنان اداره کل و مربیان کانون هرمزگان از موزه عبرت

کارکنان اداره کل و مربیان کانون بندرعباس با حضور در سالن مرحوم گرمساری از موزه عبرت دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این نمایشگاه در سالن مرحوم گرمساری بندرعباس شبیه سازی شده است که  متشکل از بخش‌هایی مانند سالن نمایش فیلم، غرفه محصولات فرهنگی می‌باشد.
در این نمایشگاه گوشه‌ای از جنایات رژیم منحوس پهلوی به نمایش گذاشته شده و به بازدیدکنندگان یادآوری می‌کند که خون‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم شده و این انقلاب راحت و آسان به دست نیاورده‌ایم.
یکی از بخش‌های اصلی این نمایشگاه که تا بیست اردیبهشت‌ماه دایر است، روایط ،حوادث و رخدادهای مربوط به زمان پیش از انقلاب توسط راویانی بیان می شود که خودشان در زندان کمیته مشترک ضد خرابکاری وقت، زندانی بوده و مورد شکنجه قرار گرفته‌اند.
هرمزگان چهارمین استان برگزار کننده نمایشگاه موزه عبرتایران در کشور است،که بخشی از زوایای پنهان وتاریک تاریخ معاصر را با بیان جنایت‌های رژیم شوم و بداختر پهلوی نسبتبه انقلابیون ، در قالب ماکت،  اسناد و ابزار در معرض دیدبازدیدکنندگان قرار داده است.
این موزه تا بیستم اردیبهشت‌ماه جاری در محل«بلوار امام‌خمینی(ره)، سالن مرحوم گرمساری بندرعباس( روبروی شرکت آب منطقه‌ای و برق منطقه‌ای استان هرمزگان) دایر باشد.