کد خبر: 255671
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
بازدید 1507
راه اندازی انجمن دوستی در کانون قشم

مربیان کانون فرهنگی هنری قشم جهت تعامل بیشتر با والدین و ادارات کانون دوستی را راه اندازی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کانون دوستی متشکل از مربیان کانون، والدین، مدیران مدارس و  موسسات هنری ،کارشناسان اداره محیط و افراد علاقه مند و متخصص و با تجربه و آگاه و دلسوز در کانون قشم راه اندازی شد.
فرحناز شهنوازی مربی مسوول قشم گفت: هدف از تشکیل کانون دوستی ایجاد همکاری‌های متقابل و دو سویه  می‌باشد و استفاده از پتانسیل‌های خوب فرهنگی والدین و تشکیل انجمن‌های دوستی نقش موثری در بهتر برگزارشدن فعالیت‌های کانون دارد.
وی افزود: مراکز کانون برای اینکه به جامعه و سایر نهادها معرفی شوند نیازمند همیاری معنوی و دوستانه ی علاقه مندان و فرهیختگان دلسوز و آگاه به مقوله فرهنگ وهنر است و در پایداری این انجمن همدلی اعضای حاضر در انجمن را می طلبد.
شهنوازی خاطر نشان کرد: دراین انجمن وظایف اعضا مشخص می‌شود و هرکدام از آن‌ها براساس تخصص و مهارت‌هایی خود پشنهادهای خود را ارائه می‌کنند.
مربی مسوول کانون قشم همچنین گفت: این انجمن جهت همکاری جهت برگزاری کلاس‌های تابستانه، جشن‌ها وفعالیت‌های کانون راه اندازی شده است که امیدواریم با همکاری این اعضا تابستانی پر از شادی را برای کودکان به ارمغان آوریم.
گفتنی است در پایان این جلسه اعضا طی فرمی مشخصات، مهارتها و تخصص خود را تکمیل کردند تا در برنامه ی زمان بندی مشخص کانون را همراهی کنند.