جلسه‌ی هماهنگی کلاس‌های تابستانه در کانون هرمز

رئیس آموزش و پرورش هرمز به همراه معاون پرورشی و مسوول حراست جهت برنامه‌ریزی کلاس‌های اوقات فراغت این شهرستان در کانون هرمز حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، جلسه‌ی هماهنگی برنامه‌ریزی کلاس‌های اوقات فراغت جزیره هرمز در کانون پرورش فکری برگزارشد.
علی بمپوریان رئیس اداره آموزش و پرورش هرمز به ضرورت برگزاری کلاسهای اوقات فراغت در طول تابستان تاکید کرد و خواستار تعامل و هم‌اندیشی در زمینه برگزاری هر چه بهتر کلاس‌ها به لحاظ کیفی شد.
وی از مربیان کانون خواست با مشارکت وتعامل با معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش هرمز تابستانی پر از شور ونشاط را برای کودکان ونوجوانان این جزیره رقم بزنند.
در ادامه خدیجه زرنگاری مربی مسوول کانون هرمز به تشریح فعالیت‌ها وکلاس‌های تابستانی کانون پرداخت و آمادگی کانون هرمز را جهت همکاری اعلام کرد.
همچنین بهروز کریمی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش هرمز نیز ضمن اعلام امادگی جهت همکاری و مشارکت با کانون ،  خواستار برگزاری جلسات مستمر کمیته فرهنگیبا سایر ادارات مربوطه و بخشداری شد .
محمد پور مسوول حراست آموزش و پرورش هرمز نیز با تاکید بر انجام کلاسهای اوقات فراغت به شیوه‌ای خلاق از همکاری سایر ادارات خصوصا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر کرد و کانون را مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دانست.
در پایان مقرر شد آموزش و پرورش هرمز اقدامات لازم را جهت برگزاری جلسه‌ی کمیته‌ی فرهنگی با ادارات مربوط را با حضور بخشدار جزیره هرمز برگزار کند.