کد خبر: 264590
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
بازدید 3100
آشنایی دانش آموزان تنب بزرگ با فعالیت‌های کانون

مربی مسوول کانون پرورش فکری ابوموسی با حضوردرجزیره‌ی تنب بزرگ کودکان ونوجوانان این جزیره را با فعالیت‌های کانون آشنا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، در جهت شناساندن فعالیت‌های کانون وبرخورداری تمامی دانش آموزان از عدالت آموزشی و پرورشی نجوا آزاد مربی مسوول فرهنگی ابوموسی به مدت 3 روز در تنب بزرگ حضور یافت.
نجوا آزاد خاطر نشان کرد: در این بازدید تمامی دانش آموزان جزیره تنب بزرگ که تعدادشان 27 نفر بودند از برنامه‌های کانون استقبال خوبی کردند.
وی گفت:دراین 3 روز حضورم در جزیره تنب بزرگ سعی کردم با اجرای کارگاه‌های مختلف مانند نقاشی ، قصه‌گویی ، نمایش فیلم ، کارگاه نوشتن خلاق دانش آموزان جزیره را با فعالیت‌های کانون آشنا کنم.
آزاد گفت: دراین سفر تعدای کتاب اهدایی از کانون شماره‌ی 1 بندرعباس به مدیر مدرسه تقدیم شد تا در کتاب‌خانه‌ی مدرسه مورد استفاده دانش آموزان قرار بگیرید.
مربی فرهنگی کانون ابوموسی بیان کرد: دانش آموزان مقطع دبستان را به عضویت کانون درآوردم و قرار شد با هماهنگی‌های انجام شده حضور آن‌ها به صورت دوره‌ای به کانون ابوموسی انجام گیرد.
گفتنی است به خاطر شرایط خاص جزیره تنب بزرگ کودکان و نوجوانان این جزیره فاقد کلاس‌های فوق برنامه می‌باشند و طی گفتگوهای انجام شده با فرماندار و بخشدار این جزیره قرار شد مربیان کانون ابوموسی در فواصل زمانی در تنب بزرگ بزرگ حضور یابند و آن‌ها را با فعالیت‌های فرهنگی ، هنری وادبی آشنا کنند.
شایان ذکر است  این جزیره با وسعت حدود یازده کیلومترمربع در جنوب جزیره قشم واقع‌شده که از جنوب به جزیره ابوموسی از شرق به عمان و از غرب به تنب کوچک ختم می‌شودو از لحاظ سوق الجیشی از حساسیت خاصی برخوردار می‌باشد.