بازدید کارشناس فرهنگی کانون هرمزگان از طرح کانون مدرسه مجتمع آفرینش بندرعباس

ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی کانون هرمزگان از طرح کانون مدرسه مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی هرمزگان از طرح کانون مدرسه‌ی مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس بازدیدکرد.
وی خاطر نشان کرد: این طرح از 16 آذر در7  مرکز فرهنگی هنری استان هرمزگان با حضور 56 کلاس از مدارس استان هرمزگان  کار خود را آغاز کرده است .
وی افزود: آموزش با شیوه‌های خلاق سرلوحه‌ی کار مربیان فرهنگی هنری وادبی کانون می‌باشد که طرح کانون مدرسه با روش غیر مستقیم و با فعالیت‌هایی نظیر کاردستی، قصه‌گویی ، روخوانی کتاب ، معرفی کتاب ، معرفی شخصیت و سرزمین به دانش آموزان آموزش خواهد شد.
ناهید پذیرایی هدف از این طرح را ارتباط تنگاتنگ مدرسه و کانون، ارتباط مربیان کانون با معلمان و افزایش اطلاعات اعضا با مطالعه کتاب‌های موجود در کتابخانه دانست.
وی این طرح را دریچه‌ای به سوی شناخت دانش آموزان از فعالیت‌ها و نحوه‌ی کار مربیان در کارگاه‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد که این طرح باعث حضور حداکثری کودکان ونوجوانان در ساعت‌های غیر طرح نیز باشد.
گفتنی است کارشناس فرهنگی کانون ازکلاس‌های روخوانی کتاب ، شعر خوانی ، قصه‌گویی ، نقاشی بازدید کرد و در مورد فعالیت‌های کانون با دانش آموزان صحبت کرد.
همچنین وی کتاب‌های مختلف علمی ، داستانی و ... را به دانش آموزان معرفی کرد و از آن‌ها خواست مطالعه را سرلوحه‌ی کارهای خود قرار دهند.