کد خبر: 269262
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
بازدید 1086
افطار در آشیانه ی مهربانی میناب

هم‌زمان با شب شهادت حضرت علی علیه السلام اعضا و مربیان کانون پرورش فکری میناب در مراسم افطاری شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، هم زمان با فرارسیدن شب شهادت مولای متقیان امام علی (ع) مربیان و اعضای فعال کودک و نوجوان مرکز میناب روزه ی خود را در کانون افطار کردند.
 مرضیه فیروزی مربی مسئول مرکز میناب پس از عرض تسلیت به مناسبت فرار رسیدن شب شهادت مولا علی (ع) به مربیان و اعضای حاضر در مرکز، شمّه ای از خصوصیات و ویژگی های اخلاقی این امام بزرگوار را به اعضا معرفیکرد.
وی  از اعضا خواست با مطالعه ی کتاب های دینی و مذهبی شناخت درست و بصیرت دائمی نسبت به ائمه کسب کنند و با پیروی از سبک زندگی این نورهای هدایت زندگی پر از سعادت را برای خود رقم بزنند.
 وی شب قدر را مهترین شب عمر انسان ها دانست و از اعضای کودک و نوجوان خواست که در مراسم احیاء شب قدر شرکت کنند تا از فیض الهی که فقط مخصوص شب های قدر است بهره ببرند.
در ادامه یاسمن عباسی مربی فرهنگی مرکز میناب ویژگی اخلاقی ساده زیستی و قناعت امام علی (ع) را برای اعضا و مربیان شرح و تفسیر کرد و گفت ساده زیستی رمز ترقی معنوی انسان است و اعضا از همین سفره های افطاری ساده می توانند برای بقیه ی رفتارهای خود الگو بگیرند.
گفتنی است اعضا و مربیان پس از اقامه ی نماز جماعت و قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) روزه ی خود را در مرکز فرهنگی هنری میناب افطار کردند.
شایان ذکر است مراسم افطاری با همکاری اعضا ، والدین و مربیان مرکز فرهنگی هنری میناب  برگزارشد.