کد خبر: 269477
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
بازدید 1014
برگزاری جلسه ی توجیهی والدین در کانون پرورش فکری میناب

جلسه ی توجیهی والدین اعضای شرکت کننده در کلاس های تابستانی مرکز میناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، هم‌زمان با آغاز کلاس‌های تابستانه جلسه‌ی توجیهی والدین درمرکز فرهنگی هنری میناب برگزارشد.
مرضیه فیروزی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری میناب گفت: با آغاز فصل تابستان جهت آشنایی هر چه بیشتر والدین اعضای با فعالیت های کانون و روش‌های آن  جلسه ای با حضور گرم والدین اعضای شرکت کننده در کلاس های تابستانی این مرکز تشکیل شد.
فیروزی هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی والدین با فعالیت های کانون و بیان انتظارات متقابل والدین و مربیان از همدیگر و جلب همکاری والدین و همراهی آن ها با کانون، عنوان کرد.
 طی این جلسه هر کدام از مربیان پس از معرفی خود رزومه ی کاری، موفقیت ها و روش کاری خود را توضیح دادند و از والدین خواستند فرزندان خود را به حضور مستمر و منظم در کلاس‌ها تشویق کنند.  
. در ادامه والدین پس از بیان سوالات و دغدغه های خود در مورد کلاس های مختلف از مسئول مرکز به خاطر برگزاری این جلسه ی مفید که ابهامات ذهنی شان را در مورد کانون و روش کار آن رفع کرد، تشکر کردند.
شایان ذکر است ،کلاس های تابستانی کانون میناب شامل: کلاس‌های قرآن، نقاشی کودک، سفالگری، طراحی نوجوان، نوشتن خلاق، نمایشنامه نویسی و کاردستی  می باشد که از سوم تیرماه به مدت دو ماه در مرکز میناب برگزار خواهد شد.