نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری در کانون بومی سازی شود.

مراکز فرهنگی ، هنری کانون نامگذاری سال جدید را با تبدیل به کارکرد عملی و برنامه ریزی فرهنگی در پیروی از نگاه عالمانه رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان،پرویز ابراهیمی در روزهای آغازین کاری کانون در سال جدید بر بومی سازی نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأکید داشت و افزود:مراکز فرهنگی ، هنری کانون نامگذاری سال جدید را با تبدیل به راهبرد، کارکرد عملی و برنامه ریزی فرهنگی در پیروی از نگاه عالمانه رهبر معظم انقلاب گام بردارند.
ابراهیمی مدیرکل کانون استان همدان عمده ترین فعالیت کار در کانون را فرهنگ سازی براساس نقشه راهبردی و انجام فعالیت متناسب با زمان بیان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان انسجام بخشی فعالیت ها و استفاده از خرد جمعی در انجام کار فرهنگی را مهم دانست و اظهار داشت:در کار فرهنگی همه کارکنان برای رسیدن به انسجام فرهنگی می بایستی تلاش کنند. ابراهیمی مودت و دوستی ،نوآوری ، آموزش کارکنان و خودعامل بودن درحوزه فرهنگی را بسیار تاثیر گذار برشمرد و به حاضرین توصیه کرد : با اعتماد به نفس ، عزت نفس،دین باوری و به یادخدا بودن درسال جدید پیگیر فعالیت های حوزه خود باشند .
مدیر کل کانون دربخش دیگری ازسخنان خود بار دیگر برداشتن روحیه جهادی درکار تاکید داشت و دوران دفاع مقدس را بعنوان بهترین الگو برای داشتن روحیه جهادی و مدیریت جهادی در سال پیش رو بیان کرد .
ابراهیمی در پایان به حاضرین در جلسه یادآور این نکته شد که در انجام کار فرهنگی ارتباط با خدا زیاد داشته باشند و این تفکر درحوزه کار فرهنگی عملیاتی شود که نتیجه بخش خواهد بود .