کد خبر: 228054
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
بازدید 1595
دیدار با فرماندار جدید کبودرآهنگ

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان . پرویز ابراهیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدانبه همراه جمعی از همکاران با احسان قنبری فرماندار جدید شهرستان کبودرآهنگ دیدار و گفتگو کرد.
احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودرآهنگ ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای مراکز کانون در شهرستان بر توجه مضاعف بر فعالیتهای فرهنگی و زیر بنای در شهرستان کبودرآهنگ تاکید داشت و افزود:توجه به قشر کودک از توجه به افراد بزرگسال بسیار مهم تر است چرا که کودکان و نوجوانان بعنوان قشر زیر بنایی در هر هر جامعه می باشد .
پرویز ابراهیمی مدیر کل کانون نیز ضمن تبریک انتصاب جدید فرماندار به معرفی اجمالی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان کودکان و نوجوانان در شهرستان کبودرآهنگ پرداخت و گفت :در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده دستگاههای فرهنگی به ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های متنوعی برای رسیدن به اهداف مقام معظم رهبری اجرا نماید .
در پایان زهرا غلامی مربی مسوول شهرستان کبودرآهنگ و فرهاد مینایی مربی سیار روستایی این شهرستان به ارایه گزارش از فعالیتها پرداختند .
گفتنی است در حال شهرستان کبودرآهنگ دارای 3 کتابخانه ثابت و یک واحد سیار روستایی می باشد . که در عرصه انجام فعالیت فرهنگی هنری و ادبی برای برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی و اجرا نماید .