اعلام همدردی و حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و غزه

حضور کودکان در راهپیمایی روز قدس محبت را در دل آنها نهادینه می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، همزمان با برگزاری روز قدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های متنوعی در مسیر راهپیمایی به منظور ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان غزه انجام داد.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان با حضور در مسیر راهپیمایی اظهار داشت: حضور کودکان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس محبت و حس انسان دوستی را در وجودشان نهادینه می کند.
وی گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر حسب وظیفه انسانی و دینی با حضور کارکنان در مسیر راهپیمایی و ایجاد دو غرفه نقاشی و گریم با کودکان مورد ظلم قرار گرفته فلسطینی و غزه همدردی کرد.
جوادی از فعالیت های انجام شده گسترده در شهرستان ها و مناطق کانون در سراسر استان خبر داد و گفت: به منظور فرهنگ سازی و آشنایی کودکان و نوجوانان با این موضوع مربیان کانون در مراکز برنامه های مختلفی از جمله معرفی وقایع و ایام، معرفی سرزمین، معرفی کتاب اینجا سرزمین من است و چه کسی طوفان را آرام خواهد کرد، روخوانی از خاطرات کودکی یک کودک فلسطینی پرداخته شد.
برپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی نیز از دیگر فعالیت های مراکز شهرستان های کانون بود که با استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان حاضر در مسیر راهپیمایی واقع شد.
مدیر کل کانون در پایان گفت: این برنامه ها و فعالیت ها به منظور ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان و نوجوانان است که موجب تقویت حس انسان دوستی در کودکان و نوجوانان می شود.
گفتنی است در حال حاضر کانون دارای 37 مرکز فرهنگی، هنری ثابت سیار و پستی در سراسر استان می باشد.