نقش کانون در شکل گیری شخصیت کودکان مهم است

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون با فرماندار شهرستان نهاوند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند در محل دفتر فرماندار دیدار و در خصوص مسائل مربوط به حوزه کودک و نوجوان گفتگو کرد.
امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند در این دیدار ضمن خیر مقدم به مدیرکل وهیئت همرا ه وتشکر از فعالیت های مفید وجامع کانون بیان داشت: کانون پرورش فکری به دلیل جامعه هدفی که دارد بسیار مهم می باشد.
وی نقش کانون را در شکل گیری شخصیت کودکان مهم دانست و افزود کانون پرورش فکری می تواند مکان به یاد ماندنی وآموزنده ای برای کودکان ونوجوانان باشد.
سید محمد رضا جوادی مدیرکل کانون استان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار هدف مراکز کانون را ایجاد پتانسیل در این مراکز واستفاده کودکان ونوجوانان ازاین پتانسیل ها در حوزه فعالیت های فرهنگی ،هنری ،ادبی وعلمی  برشمرد و اظهار داشت: نقش کانون پیرامون 40شاخص فعالیت  بامحوریت کتابخانه می باشد.
وی تفاوت کتب کانونی را لحاظ شدن این کتب با شاخص های تربیتی بیان کرد واین بستر را جهت تقویت قدرت تعقل ،نقد وتشخیص درکودکان ونوجوانان مناسب ترین روش بیان کرد.درهمین راستا کودکان ونوجوانان می توانند نیاز های اجتماعی راشناخته وانتخاب درستی داشته باشند.
گفتنی است رمضان آهنگران مسوول حراست کانون، ملیحه حمدی کارشناس فرهنگی و مسوولین مراکز دو گانه نهاوند در این دیدار مدیر کل کانون استان را همراهی کردند.