کد خبر: 240656
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
بازدید 4301
تجلیل از خانواده شهید شکری موحد

فرزندان شهداء گرانبهاترین یادگاران بزرگ مردان دفاع مقدس هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه فرا رسیدن روز بزرگداشت شهداء، سید محمدرضا جوادی مدیر کل کانون و جمعی از همکاران ستادی در منزل شهید اسماعیل شکری موحد حضور داشته و از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل بعمل آوردند.
مدیر کل کانون استان دراین دیدار ضمن گرامیداشت روز 22 اسفند ماه بعنوان روز مقدس شهید، به بیان جمله‌ای از شهید گرانقدر عرصه دفاع مقدس شهید همت پرداخت و گفت:شهداء را به خاک نسپاریم بلکه به یاد پسپاریم، و یاد و خاطره شهداء را بسیار عظیم و ماندنی قلمداد کرد.
وی فرزندان شهداء را گرانبها ترین یادگاران آن بزرگ مردان دفاع مقدس دانست و افزود: یاد و خاطره شهید شکری موحد و شهید رحمان ترک ارزانفودی برادر همسر دختر شهید شکری موحد را نیز گرامی داشت.
شهید اسماعیل شکری موحد متولد 1336در مریانج بود که با علاقه و اشتیاق در بیمارستان امام خمینی همدان دوران آموزش را به پایان برده و به سمت مسوول بهداری سپاه ناحیه همدان منصوب گردید. او مدت ها با همین سمت در جبهه های نور علیه ظلمت خدمت نمود تا آن که از سوی سپاه به زیارت خانه خدا مشرف شد. او در سال 1361 ازدواج کرد و هنگامی که دخترش 8 ماهه بود در مناطق غرب کشور با احرام خون به زیارت خدا شتافت.
سمانه شکری موحد دختر این شهید بزرگوار هم اکنون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با سمت کارمند اداری مشغول خدمت است.