کد خبر: 241049
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
بازدید 3587
جشن میلاد فاطمه گل است

همزمان با میلاد سراسر نور حضرت زهرا(س) و هفته زن، جشن میلاد« فاطمه گل است» در کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با ایام میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن، جشن میلاد بزرگ بانوی دو عالم باحضور کارکنان شاغل خانم در سالن کنفرانس مرکز شماره یک کانون همدان برگزار شد.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان با حضور در بخشی از این مراسم، ضمن گرامیداشت و تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر خاطر نشان کرد: بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) افتخار شیعیان و هستی عالم است.
جوادی با اشاره به شخصیت و منزلت این بانوی بزرگوار اظهار کرد: مقام و شخصیت حضرت رهرا (س) از لحاظ کلام و رابطه قابل توصیف نیست ودر طول تاریخ عالم بشری این چنین بانوی بزرگی به خود ندیده است.
وی بیان کرد: شیعیان می بایستی بر خود ببالند که شاگرد این مکتب بزرگ علوی هستند و به عنوان مسلمان موظف هستیم مطالعه و تحقیق لازم را در خصوص الگو برداری از رفتار های این حضرت در مسیر زندگی خود با انجام دستورات اسلامی تبیین نماییم.
مدیر کل کانون استان در ادامه با تاکید بر این نکته که جامعه به شناخت شخصیت حضرت زهرا(س) نیازمند است، افزود: الگو برداری از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین روش برای رسیدن جامعه به سبک زندگی مورد تایید مقام معظم رهبری « ایرانی و اسلامی» برشمرد.
جوادی خطاب به حاضرین در این مراسم اظهار داشت: دین اسلام دین رافت و بخشش است که در سالی که آغاز و پایان آن با نان حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد، بر نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تبیین شناخت این بانوی بزرگوار در حوزه‌های تربیتی تاکید داشت.
وی نقش مربیان را در این حوزه حائز اهمیت دانست و افزود: رسالت کانون و مربیان در سال فاطمی با یک همت مضاعف در سایه همدلی و همزبانی ملت و دولت که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد در راستای اهداف فعالیت های کانون موثر است.
تلاوت قران، پخش سرود، شعر خوانی توسط مربی ادبی، مولودی خوانی، پخش کلیپ، اهداء جایزه به همکاران هم نام زهرا اطهر و اهداء لوح به کلیه حاضرین در سالن از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.