کد خبر: 241097
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
بازدید 1834
جشن میلاد حضرت زهرا(س) در مراکز کانون

جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن در مراکز کانون استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با فرا رسیدن میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن برنامههای متنوعی در مراکز کانون استان همدان برگزار شد.
فاطمه گوهر هستی
فاطمه گوهر هستی عنوان برنامهای بود که در مرکز اسدآباد برگزار شد که با استقبال اعضاء مرکز و هدف آشنا سازی با شخصیت حضرت زهرا(س) در قالب نشریه دیواری، کارت پستال سازی، نقاشی و برنامه ادبی بهترین نامه به مادرم برگزار شد.
جشن مادرانه
مرکز شماره یک ملایر نیز اقدام به برگزاری جشن مادرانه با حضور 25 مادر و 40 نفر از اعضاء کودک و نوجوان نمود ،دکلمه، آموزش دسر مسقطی میوه ای، معرفی وقایع، معرفی شخصیت بانوی بزرگ اسلام و اجرای مسابقه از جمله برنامه های این جشن مادرانه بود.
بانوی آسمانی
بانوی آسمانی عنوان برنامه‌ای بود که در مرکز فامنین اجرا شد و شرکت کنندگان در این مراسم در قالب یک کارگاه ادبی دل نوشته های خود را برای حاضرین خوانش کردند.اجرای نمایش صحنه ای، سرود و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های این مرکز بود.
جشن میلاد
در مرکز سرکان نیز جشن میلاد بانوی دو عالم برگزار شد و اجرای سرود و دکلمه و مولودی خوانی از برنامه‌های این جشن بود که با حضور اعضاء مرکز در سالن اجتماعات برگزار شد.