کد خبر: 242961
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
بازدید 1585
اعلام حمایت گودکان همدانی از کودکان یمن

کودکان و نوجوانان با به تصویر کشیدن نقاشی حمایت خود را از کودکان ستمدیده و مظلوم یمن اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کودکان و نوجوانان با حضور در همایش حمایت از کودکان ستمدیده و مظلوم یمن با به تصویر کشیدن جنایات آل سعود انزجارخود را از ظالمین و حمایت از کودکان بی دفاع مظلوم یمن اعلام کردند.
بر اساس این گزارش در محل تجمع مردم و کودکان غرفه نقاشی با موضوع حمایت از کودکان یمن واقع در میدان باباطاهر برگزار شد، کودکان حاضر با حضور در محل غرفه 350 تصویر در حمایت از کودکان یمن به تصویر کشیدند.
رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در این آیین گفت: کودکان به همراه خانواده های خود این بار دور هم جمع شدند تا غیرت دینی خود را نشان دهند.
حجت الاسلام ناصر نقوی افزود: پیامبر اسلام (ص) فرمودند :' اگر کسی شب را صبح کند و نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست' و امشب کودکان همدانی با تاسی از پیامبر بزرگ اسلام (ص)با این حرکت ارزشی غیرت دینی خود را نشان دادند و ثابت کردند که فرزندان این مرز و بوم مسلمان هستند.
وی اضافه کرد: برادران و خواهران یمنی روز و شب بمباران می شوند و ما با این تجمع ها به دنیا اعلام می کنیم که چرا ساکت نشسته اند تا کودکان و انسان های مظلوم و بی گناه کشته شوند.
وی اظهار کرد: امروز حال کودکان یمن و مردم مظلوم یمن بدتر از دوران هشت سال دفاع مقدس در ایران است آن روز کسی به داد مردم ایران نرسید اما ما وظیفه خود می دانیم از مسلمانان یمن دفاع کنیم.
گفتنی است این همایش در روز جمعه 22 خرداد ماه با همکاری مجموعه فرهنگی آل طه به مدت سه ساعت برگزار شد و در پایان کلیه حاضرین اعم از بزرگ و کوچک هم صدا در این همایش حمایت خود را از مردم مظلوم به ویژه کودکان و نوجوانان یمن اعلام کردند.