کد خبر: 243106
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
بازدید 2403
گشایش کلاسهای تابستانی مرکز قروه

مرکز فرهنگی هنری قروه ی درجزین هشتمین تابستان خود را با استقبال از ماه رمضان آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراسم گشایش کلاسهای تابستانی مرکز قروه با حضور اعضا ، خانوادهها و مربیان فرهنگی و هنری روز چهارشنبه 27/3/94 در سالن نمایش مرکز برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد. مریم نوشاد مسوول مرکز قروه ضمن خوش آمدگویی به اعضای قدیم و تازه وارد و والدین آنها و حلول ماه رمضان  به طور مختصر به معرفی کانون و برنامههای آن پرداخت و تأکید کرد که خانوادههای اعضا بیش از پیش با کانون تعامل داشته باشند و فرزندان خود را همراهی نمایند تا اعضا بتوانند به نحو احسن از امکانات فرهنگی کانون بهره مند شوند.
وی در ادامه کلاسهای تابستانی کانون را  چنین توصیف کرد: در بخش هنری کلاسهای سفالگری دختر ، خوشنویسی پسر و دختر با همراهی خانم سیده زهره تفرشی ، کلاسهای نقاشی ابتدایی دختر، نقاشی پیش دبستانی و طراحی نوجوان دختر با همراهی خانم زهره کریمی ، کلاسهای موسیقی ویژه ی کودکان با ساز بلز و نوجوانان در سطح بالاتر با ساز ویولن با همراهی محمد رحیمی، در بخش دیگر کلاسهای قرآن ویژه ی دو گروه کودک دختر با همراهی مرضیه احمدی تحصیل از اول تیر ماه تا اوایل شهریور ماه برگزار خواهد شد.
وی همچنین در خصوص سایر فعالیتهای کانون در حوزههای فرهنگی به ویژه مسابقات رضوی ، فراخوانهای بین المللی و همچنین مسابقات کتابخوانی از اعضا خواست تا مثل سالهای گذشته حضور یابند تا به امید خدا به موفقیتهای کشوری و بین المللی دست یابند.
مراسم با برنامههای متنوع چون کلیپ معرفی فعالیتهای مرکز از گذشته تا کنون ، نمایش فیلم ، شعر خوانی اعضا با موضوع تابستان و ماه رمضان ، بازی ، مسابقه و سرگرمی ادامه یافت.
در حاشیه برگزاری این مراسم نشستی با والدین اعضا انجام شد که در آن هر یک از مربیان نکاتی را در خصوص قوانین کتابخانه ، کلاسها و اهداف تربیتی آنها برای والدین بیان داشتند. از جمله رعایت نظم و ترتیب اعضا جهت حضور در کلاسها ، رعایت بهداشت فردی ، نحوه ی تغذیه ی درست اعضا، وسایل مورد نیاز آنها و نظارت بیشتر والدین بر چگونگی حضور فرزندان در کلاسها نکاتی بود که در این جلسه برای والدین بیان شد. در پایان برنامه ی کلاسهای تابستانی بین اعضا و والدین توزیع شد.