حضور فعال کانون در نمایشگاه قرآن و عترت

کودکان و نوجوانان با حضور در نمایشگاه قرآن وعترت در فعالیتهای فرهنگی کانون شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در دهمین روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه(س) نمایشگاه کتاب قرآن وعترت با حضور جمعی از مسوولین استانی و مشارکت کانون برای انجام فعالیت در حوزه کودک و نوجوان آغاز به کار کرد.
بر اساس این گزارش کانون پرورش فکری به اجرای فعالیتهای فرهنگی، هنری، ادبی شامل برپایی کارگاه نقاشی با موضوع ماه خدا، نقاشی با شابلون با تصاویر ماه مبارک رمضان، کلاژ بر روی مقوا با کاغذهای رنگی با نام زیبای علی(ع)، بازی مارو پله با سوالات قرآنی، ایستگاه قرائت قرآن و ایستگاه ادبی شعر و فصه قرآنی می پردازد.
محمد تقی توکلی کارشناس فرهنگی و مسوول این غرفه هدف از برگزاری این غرفه را معرفی ارزشهای اسلام، علوم قرآنی و آشنایی بازدید کنندگان با تازه های نشر با موضوع مذکور عنوان کرد.
همچنین غرفه فروش کتاب و ارائه محصولات کانون با بیش از 150 عنوان کتاب و تولیدات بازی و سرگرمی در این نمایشگاه دایر می باشد.
گفتنی است نمایشگاه قرآن وعترت صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهرها نیز از ساعت 16 تا 21 در محل دبیرستان شهید حاجی بابایی واقع در ابتدای خیابان تختی تا پانزدهم تیر ماه سال جاری دایر است.