مدال طلای المپیاد بر گردن  فرزند رزمنده  ایثارگر دفاع مقدس

همزمان باهفته دفاع مقدس تعدادی از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به دیدار نویسنده نام آشنای ادبیات پایداری محسن صیفی کار و خانواده ایشان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،در آخرین روزهای هفته دفاع مقدس تعدادی از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به دیدار نویسنده نام آشنای ادبیات پایداری محسن صیفی کار و خانواده ایشان رفتند. این نویسنده و پژوهشگر موفق، رزمنده سال‌های دفاع مقدس می باشد که در این راه به افتخار جانبازی نائل شده اند، ده متری چشمان کمین، ققنوس در آتش، تبسم نسیم، هم کیش موج، آیینه تر از آب و آن شب قدر از کتاب های این نویسنده و پژوهشگر همدانی است.
سید محمد رضا جوادی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به این خانواده فرهنگی و انقلابی از زحمات و تلاش‌های این نویسنده و پژوهشگر پر تلاش تقدیر کردند. وی افزود: بی شک اگر دیروز و در سال های دفاع مقدس اسلحه به دوش گرفتن و حضور در صف مقدم جبهه جنگ بر هر ایرانی مسلمان تکلیف بود، امروز پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس و ضبط و ثبت این خاطرات مسوولیتی خطیر بر دوش همه نویسندگان و پژوهشگران این حوزه می باشد.
در پاین این نشست از زهرا صیفی کار فرزند محسن صیفی کار که به تازگی موفق به کسب مدال طلای المپیاد ادبی کشوری شده است، به پاس زحمات و پشتکار قابل تقدیرش با لوح تقدیرو هدیه قدردانی گردید.
زهرا صیفی کار دانش آموز پیش دانشگاهی فرزانگان شهرستان همدان است که در تابستان سال جاری در المپیاد کشوری ادبی شرکت نمود و موفق به کسب مدال طلای این المپیاد شد.
گفتنی است در این دیدار محمد تقی توکلی کارشناس فرهنگی، بهناز ضرابی زاده کارشناس مسوول آفرینش‌های ادبی و کیومرث کرمی از همکاران روابط عمومی حضور داشتند.